Monday, November 2, 2015

Berkecuali Itu Orang Gila

Madu tualang power! Click here


Dol,

dalam hidup ini, ada hitam ada putih. 
Tiada benda pertengahan antara hitam dan putih. Kelabu bukan pertengahan antara hitam/putih.
Kelabu ialah kelabu. Warna tersendiri.

Manis ada tawar.
Pandai ada bodoh.
Besar atau kecik.
Panjang atau pendek.
Din Ayam atau Din Itik. Kah kah kah!!
Ada telur atau tak ada telur.

Yg main bab-bab berkecuali ini cuma orang gila. Orang hilang akal. Orang yg tak akan diambil-kira perbuatannya.
Itu baru betul neutral/berkecuali. Kan?
Kah kah kah kah kah!!!
Kah kah kah!!

The world is in disarray because all the good men have their hands deep in the pocket scratching hairy scrotum!

Itu pasal, bila dimintak angkat plakad pun dah mengadu sakit jantung.

Kah kah kah kah kah!!!


7 comments:

  1. Ada kenyang ada lapar. Tapi ada yang mengeluh "ah, kenyangnya perut aku!". Kalau lapar tentu lah lagi "ah, laparnya perut aku!!!". Nah, bukankah pertengahan antara lapar dan kenyang itu keadaan yang terbaik?? Belum pernah ada orang mengeluh "ah, sederhananya perut aku!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah tu. bila perut rasa tak kenyang dan tak lapar itu bermakna perut dah sebu sebab masuk angin. tak elok jika perut berada dalam keadaan sebu. boleh jadi penyakit. macam pas dah sebu sekarang nih. hahahahahahahahahahahaaaaaaaa

      Delete
  2. Yop oiiii
    Ape miker mncarut bhsa lain ni yop..cerr miker teruih terang..garu pelior..kn ke senang..hahahaha

    ReplyDelete
  3. klu tak islam maka kapir le....takkan ada yg tak islam dan tak kapir.....yg tak islam dan tak kapir tu cuma org gila aje....faham tak ...cuma org gila aje....yg tengah2 tu memang tak wujud

    ReplyDelete
  4. INI ler contoh kalau tak sebulu yang kena fitnah di fitnahkan. Walau pun pahit kena kuat Islam tu.

    ReplyDelete
  5. Ada sontot, ada ngentot.tu kira mcmcne ye libanglibu... Kahkahkah... Berkecuali tu xde pendirian..pondan pun ada pendirian nk jadi wanita,xda yg nk jadi tengah2..Berkecuali lebih teruk drp pondan..libanglibu jangan sontot pondan pula ya walau pun pondan2 lawa2. Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  6. Islam apa bendanya kalau redha tgk rakyat ditindas..pegi mampuslah PAS..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.