Friday, October 16, 2015

Taik Dilambung Kena Kipas Siling Dalam Pejabat MB Klate

Madu tualang power! Click here

Lambung lagi Husam! Lambung lagi! Kahkahkah!

Kah kah kah kah!!!

Gedebe mu Huse. Kah kah kah kah!!!

Dol,

lu kena tau, belum dibuktikan secara saintifik, biology, antropologi, lojistik, fizik mahu pun Ilmu Alam dan Ilmu Hisap, belum dibuktikan banjir besar yg melanda Kelantan baru-baru ini adalah disebabkan pembalakan menggila yg tidak terkawal.

Kah kah kah kah!!!

Tak  boleh. Tak boleh tuduh sembarangan keatas pemerintahan PAS di Kelantan.

Tidak warak, fastaqim, munaqasyah, istikamah lah kalau sesiapa membuat tuduhan. Tidak berserban berjanggutlah kalau membuat tuduhan melulu sebegitu. Kah kah kah kah!!!

Jgn buat main dgn pemerintahan ulamak serban 5 kilo. Kah kah kah kah!!!

Bomoh 1Malaysia pun belum berani kompom banjir itu disebabkan balak. kah kah kah kah!!

Ini Husam sudah betul-betul lambung taik & taik sudah kena kipas siling.

Kah kah kah kah kah!!!

Sila baca MalaysianInsider utk berita penuh.


22 comments:

  1. tuan tak payah la kutuk sampai kata serban 5 kilo...

    ReplyDelete
  2. Bukan lagi 5 kilo..sepuluh kilo pun mau tu.persoalan nye bkn kilo2 serban tu tp perangai org yg berselindung dsebalik serban kilo tu.tu baru sebut kilo,kalau sebut gram lagi banyak.kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Biarlah peranagi tu sama denagn pakain yang melambangkan orang yang ada ilmu islam,ini tidak ,pakai jubah ,guna serban tetapi bahasa yang kelaur dari mulutnya bukan kata2 nasihat yang manis tetapi menghina sesama kawan seperjuangan ,begitu,bukan soal berta serban 10 kio pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkahkah!!
      Kahkahkahkahkah!!!

      Delete
    2. Sekarang orang2 agama semakin dipersenda gara-gara politik. Maka mesti sedar beza bhawa parti itu bukan agama. Keluar parti kenapa dilabel munafik bagai....

      Delete
  4. tak kira sahabat baik atau sedara sekalipun, salah tetap salah, dosa tetap dosa, haram tetap haram. Kita cuka boleh kecek, Allah yg menghukum, hukuman Allah maha tepat.

    ReplyDelete
  5. Dalam sarban ada tanduk tu. Tula pasal sarban nmpak 5 kilo,
    peluk sama puak songkok 12 inci lagik kah kah kah

    Fread

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu pun lu olang x lampak apa tuang lu buat...

      Delete
  6. Mohon libang libu aftif le menulis..baru sedap sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bab tu tak boleh janji.
      Kadang2 ada idea, masa pulak tak sempat.

      Mana yg tersempat la ya?

      Delete
    2. Beromen sempat pulok ye libanglibu. Kikikiki

      Delete
  7. Wow!!!!!!........Berapi lu bro......

    ReplyDelete
  8. Kasi panas bro. Kasi panas.
    Kahkahkahkah!!!

    ReplyDelete
  9. Nak kata apa katalah. Lidah tidak bertu!ang. Bila mati dlm kubur tau dah siapa benar siapa salah..kalau hina pakaian nabi tunggulah saat dan ketika..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syeikh,

      Tak ada sapa yg sanggup hina pakaian nabi.

      Yg org nak hina ialah clown-clown yg berpakaian macam nabi.

      Simple kan syeikh? Boleh faham kot.

      Delete
    2. Hina pakaian nabi masuk neraka ye Kamarudin,kalau pakai pakaian nabi tp perangai mcm syaitan mcmne plak?Nabi bkn surruh ikut pakaian,suruh ikut ajaran.Bijaknya otak Kamarudin. Hahahaha

      Delete


  10. "Wa-SYARIK-hum-Fil-AMWAL...ALLAH Ber-FIRMAN
    "HARTA" Lah Punca...SYIRIK dan MURTAD
    "HARTA" Lah Penyebab...Mem Fitnah KAWAN
    "HARTA" Lah 'Puncak'...Kesumat yg DAHSYAT


    "Wa-SYARIK-hum-Fil-AMWAL"...Wahyu Yg"ESA
    "HARTA" Ber TAKHTA...Ber Tuhan Di DADA
    "HARTA" Pe Ngikat..."Walaq" & SETIA
    Kerana "HARTA"..."Walaq" Di HINA





    Apakah "Makna-ERTI".. Pen CURI
    Apakah "Makna-ERTI.. Pe NYONGLAP
    Pen CURI Pe Nyonglap...Me Nyamun SEMBUNYI
    "KUASA-Me-Rembat"...Di Dalam GELAP


    "KUASA-Me-Rembat"...Di Dalam GELAP
    Projek...ESOS...Komisyen...& BALAK
    Ibarat "MAFIA"...Ber Pakat Me NYONGLAP
    Ber Million-BILLION...Tak "Siapa" yg NAMPAK?


    Ibarat "MAFIA"...Ber Pakat Me ROMPAK
    Pantang Di TEGUR...Pantang Di LARANG
    Sanggup Mem-FITNAH..U-turn...Me-NYALAK
    Semakin Ter DESAK...Ter Gamak Ber "PERANG"?


    Semakin Ter DESAK...Ter Gamak Ber "PERANG"?
    Se Tiap Pe-NYULOH...Di Anggap Peng KHIANAT??
    Pem-FITNAH Pe Nyonglap..."Mafia" yg CURANG
    MUSUH Ter-JAHAT...Kepada UMMAT


    Tak Se SIAPA Suka...Dengan "MAFIA"
    Pem FITNAH Pe Nyamun...Songlap Men-CURI
    "MAFIA" pon Tak SUKA...Kalau Di AUTA?
    Pen-CURI pon Meng Gila...Kalau Di KHIANATI??



    Jangan Me NUDUH...Tanpa Ber BUKTI?
    VellFIRE Range ROVER...Bukan nya "MAHAL"??
    ESOS dan Balak...London Dan TURKI???
    Mudah nya "MAFIA"...Men Curi Me NYUNDAL????


    Di Pasar MALAM...Menjual AYAM
    Kapcai BURUK pon...Susah nak BELI
    Dengan BMW...Handsome Me LARAM
    Alangkah "MAGIK" nya..."Mafia" Men CURI







    Wahai Sahabat...Sahabat yg AMANAH
    Insafi lah NAFAS Mu...Di Beri"NYA PERCUMA
    Jangan lah Mem-FITNAH...Me Nyundal RASUAH
    Nanti Ter BAKAR...Panas Ter SIKSA


    Wahai Sahabat...Sahabat BUDIMAN
    Jadi lah Hamba"NYA...Yg Suka Mem-BERI
    Mem-BERI itu...Sifat"Nya-TUHAN
    Semakin Mem-BERI...Ber Ganda2 Di LIMPAHI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pening mate aku mbace nye.haha

      Delete
    2. Aku tak pernah baca.
      Sakit otak aku.
      Kah kah kah kah ka kah kah kah!!!
      Kah kha kahkahkahkah!!!

      Delete
  11. Bos,

    Taik-taik jangan main. Haha. Busuk la wei. Haha

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.