Wednesday, October 14, 2015

Sapa Yg Nak Lemas & Sapa Yg Nak Jadi Tong?

Madu tualang power! Click here


Satu Malaya sedia maklum bahawa 4 orang dalam gambar di bawah ini sedang bermasalah dgn sindrom masing-masing..

Sindrom tak tau nak buat apa sebab duit tiba2 bergunung-ganang dalam bank.
Sindrom resah gelisah kaum kerabat, kroni, sedara mara anak beranak sedang kena sikat.
Sindrom berasa kuat tapi diejek ahli sendiri.
Sindrom dah mula hilang dari peta politik dan mula boring dok tengok peta atas bantal.

Kah kah kah kah kah!!!

Memang pokaimak orang-orang politik ini bukan?

Kita yg kat bawah bergolok berparang, dia sedap peluk-peluk, romen-romen cium molot. Ptuih!

Bukan tak boleh bergambor, bergambor le dgn apa pun. Kah kah kah kah!!!

Bergambor dgn anak badak, panda atau lembu feedlot lebih bermakna la kan?? Kah kah kah kah!!!

Tapi kalau bergambor macam kat bawah ni, kita rakyat marhaen pun jadi cuntfuse laaa kahkahkahkah!!!

Sapa nak jadi tong, sapa nak jadi org lemas?



9 comments:

  1. Katak + Sotong=?????

    ReplyDelete
  2. Biarkan dia terjun dengan jubah2nya .biarkan .biarkn .Kita tunggu komen dari bloger Ibh Hasyim .Pakakrmu GANR dan Wan Rosli ,mereka ni kalau menyokong hadi macam tak sedar dunia.

    ReplyDelete
  3. Partai islam anggun dah jadi partai Tong taik! Selamat masyuuuk syoooorga ya hadeeee!

    ReplyDelete
  4. Yop oiiiii
    Anon 4:51,jwpn nye KATONG...hahahaha
    Yop oiiii,teman dh jwp ni..ape hadiah nye yop oiiiii..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah. Pandai Mike.. Teman kasi hadiah Sotong sekilo,katak sebakol.kehkehkeh.xlupa juga kat libanglibu kasi telo katak sekati.

      Delete
  5. Dulu 1981,amanat hadi kata:Kita membenci umno kerana mereka mengekalkan dasar penjajah/sekular,sembelihan orng2 umno tak halal,berimamkan orng umno tak sah...bla..bla..bla..

    hahahha amanat 2015:Bersama2 dan berpelokkan orang yg mengekalkan dasar sekular!! malah mengalakkan menerima derma 2.6 billion..idup islam,idupmelayu..idup..PAS..
    Dulu bila anwar dlm umno..di kata anwar berada dlm tong taik...tetapi sekarang sedang "BERCENGKERAMA" buat orang yg buat taik..

    ReplyDelete
  6. LEH BACA X BODY LANGUAGE HADI MASA DIPELUK IBRAHIM?

    ReplyDelete
  7. gumbira, gumbira. spin, spin jgn tak spin. alahai tuang presideng!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.