Thursday, October 15, 2015

Sampah Dalam HAMNO?

Madu tualang power! Click here


Kah kah kah kah kah!!!!

Para pembaca budiman,

tak kira la apa ideologi politik kamu,
apa makan pagi kamu,
apa bangsa kamu,
dan apa warna kulit kamu,

tolonglah berlaku adil,
berlaku tulus,
luhur,
betul lurus bendul,
dan ikhlas.

Sila tengok muka mamat dua ekor diatas. Sorang masih HAMNO, sorang dah terajang HAMNO.
Dua-dua pakai spek, tara janggut tara misai.
Kah kah kah kah!!!

Sampah?? Kah kah ka hkah!!!
Muka sapa macam sampah ni?

Come on la bro, cakap betul-betul.
Kah kah kah kah!!!


3 comments:

  1. Kalau sampah dalam umno retinye umno tu tong sampahlah. Kalau tong sampah mesti banyak lagi sampah!!!

    ReplyDelete
  2. Ku nan bukan sampah, dia ni landfill, tempat semua sampah dikumpulkan. Menteri yang sikit pun tak cerdik, tak berperikemanusiaan, sombong mampus, inilah kualiti menteri yang sangat diperlukan oleh umno sampah. Ingat lagi kata-kata ku nan berkenaan dengan gelendangan kat KL dulu? Lagi lama Saifuddin dalam umno, makin hancur masa depan dan maruahnya. Dia kalah kat Temerloh pun sebab orang sana dah fed up dengan partinya. Syabas Saifuddin. Orang yang baik-baik jangan terperuk setempat dengan dengan si bodoh biadap dalam umno.

    ReplyDelete
  3. Ku Nan la smpah,sampah level tahik

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.