Monday, October 19, 2015

MP Temerloh Dah Boleh Mula Kira Batu

Madu tualang power! Click here


Belum apa-apa bini Mat Nuar dah berura-ura nak bubuh Saifudin di Temerloh.

Sedangkan MP Temerloh sekarang ini kawan baik partinya. Kah kah kah kah!!! Haru.

But, always remember, all is fair in love, war and politics too.

Contohnya, kita punya la berbaik pakat, tiba-tiba orang kat atas boleh keluar pistol. Kah kah kah kah!!!

Atau pun, kita dok berparang di bawah ni, org besar-besar kat atas boleh berpeluk bergomol. Politics can make strange bedfellows.

Apa nak heran, Haji Hadi pun boleh digomol Broheng Ali. Padahal apa yg tak dicarut Broheng Ali terhadap PAS. Kan?


Kita boleh cadangkan MP Temerloh sekarang sudah boleh start kira batu. Kah kah kah!!!

Ini bukan mengira batu/mile/km perjalanan utk claim di parlimen. Kah kah kah!!!

Kalau Saifudin akan dicalonkan Wan Azizah di Temerloh, Nasrudin dah boleh start seluk kocek la. Kah kah kah kah!!!

Seluk kocek kira batu ada berapa. Kahkahkahkah!!!

Ada berani lawan Saifudin?


10 comments:

  1. Bukan kira batu.Tapi seluk poket kasi garu2 sikit. Kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kena tungau, lagi digaru lagi sedap.
      Kah kah kah kah kah!!!

      Delete
  2. Tuan Ligang libu ,kau suruh dia bilang batu dalam poket ,yang dia bilang ada 2 biji aje ,bagi saya adalah lebih bernilai dia bilang dau getah luruh ,bar dia tahu banyaknya daun getah kering,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Getah murah sangat sekarang ni. Sekilo 2 ringgit.
      Serban 5 kilo berapa ringgit?
      Kh kah kah kah kah kah!!!

      Delete
  3. selok saku gagau telur........mana ada telur.....telor kat siku dan lutut, yg ekstra ada kat dalam serban! yg ni berbulu sikit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah kah ka!!!
      Dah beruban.
      Kah kah kah kah

      Delete
  4. PAN blogger kira batu kt stesen TV Imayam...terus dapat ilham buat logo PAN....

    ReplyDelete
  5. Yop oiiii...
    Ade ke telor nye yop oiii..hahahaha
    Teman riso x ade jerr..bkn ape takut dh masuk dlm je..mne lerr tau kot2 kne sakit angin pasang plak..hahaha

    ReplyDelete
  6. Mp temerloh takyah kira batu..
    Kantoi nanti tokey balak klate leh advancekan..
    Hehehe

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.