Wednesday, October 21, 2015

Haji Hadi Tak Pandai Main Boomerang

Madu tualang power! Click here


Nyatalah Hadi Awang tidak cermat berkata-kata. Mutakhir ini, setiap ucapannya umpama mengundang cemuhan dan menjadi bahan lelucon ramai orang.

Kah kah kah kah korang tau ke makna 'lelucon'? Kah kah kah!!!

Masa dia menghalau orang suruh buat masjid sendiri tak ada pulak dia nak merujuk ulama itu ulama ini.

Time org dah sihat walafiat buat hal sendiri, baru timbul halal haram.

Seingat aku, sewaktu Berjasa, Hamim, buat hal sendiri tak ada pulak timbul halal haram.

Juga tak ada pulak yg kita dengar ulama dunia mengutuk jumlah parti Islam yg berpuluh-puluh di Indonesia, Pakistan atau pun Bangladesh.

Sekarang timbul haram Parti Amanah. Parti Amanah ni kuat sangat ke? Kah kah kah kah!!! Umur 6 bulan pun tak sampai.

Tapi barang harus diingat, Parti Amanah telah memborong ramai penyokong di Terengganu, termasuklah sedara-mara Hadi Awang sendiri. Kah kah kah kah!!! 

Jadi tindak-tanduk dan patah perkataan Hadi Awang sekarang ini bukannya baling batu sembunyi tangan, tapi lebih lagi bagai baling boomerang tapi reti nak tangkap balik.

Tak takut ke menyinggah ke dahi? Kah kah kah kah!!!

Digelak berguling-guling la orang ramai. Kah kah kah kah!!! 

Kah kah kah kah kah kah!!!
Baeek punyo boomerang. Kah kah kah kah!!!

6 comments:

  1. Ni dinamakan baling tahik dpt tahik.

    ReplyDelete
  2. Yop oiiii
    Ater miker ni,demer tu sume keney ke boomerang..hahahah..yg demer tau boo org je...
    Cer miker tanye konda kondi..keney le demerrr..
    ajerrr nye gampang..hahaha

    ReplyDelete


  3. Tuduh tak tentu ale...FITNAH merapu filkhodda tu tak HARAM ke?

    Cer bg tau kat Qordhawi pasai FITNAH broka & Barua..guaner tu?

    Makna Kominih pon BUTA? Tuduh tak tentu ale pasai kominih!?

    Asyik2 FITNAH merapu rapu..

    Asyik2 tuduh tak tentu ale...ale...ale Vuttoh ler tuu! huhuhu

    ReplyDelete
  4. kah kah ...
    kena dahi tercabut serbannn

    ReplyDelete
  5. Hoi yeop..mike xtakut ke dok hina ulamak kesatuan sedunia ni..kena tulah baru mike reti yeop..hhhahaha..

    ReplyDelete
  6. Mana tak haramnya.. sumpah baiah, harta wakaf dan hudud ditolak mentah2 je..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.