Saturday, October 3, 2015

Gedebe Tak Ada Telur

Madu tualang power! Click here



Nak cerita 2 perkara;

A) 
Melayu PAS sekor ni bawak pistol ke hulu ke hilir buat apa? Baru pegang PAS Rantau Panjang dah pakai pistol. Kah kah kah kah!!
Ramai sangat ke musuh? Kah kah kah kah!!!
Biasanya org ramai musuh ni perangai dia pun pokaimak sama la. Kah kah kah kah!!!!

TG Nik Aziz dulu ke hulu ke hilir bawak meriam ke?? Kah kah ka hkah!!!

B) 
Tak ada telur. Dah kena tampar, naik angin. Kemudian acu pistol. 
Tembak je la kalau berani. Kah kah kah kah kah!!!

Main pistol air kat rumah bukan main hebat lagi.
KAHKAHKAHKAH!!!
kAH KAH KAH KAH!!!

4 comments:

  1. Kahkahkah.jilake..
    Pistul kat umah tu pistul air...tu pun tembak kejap je peluru abis
    Kahkahkah.....

    ReplyDelete
  2. Yop oiiiii
    Miker ni..spitol tu spesel la..simpan utk di guna kn bl MP tu cerai kn bini masing2 d sebab kn baiah tu...hahahaha
    Tu yg dia nk kabor kn sume yg spitol nye masih kuat..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Apasal tak sebut sj besan kpd almarhum TGNA...!!!

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.