Saturday, September 19, 2015

Semelih! Jangan Tak Sembelih!

Madu tualang power! Click here


Lama dah aku tak update blog.

Mudah2an lepas raya haji nanti aku berkesempatan.

Buat para pembaca budiman, isskk... issskkk... tssskk...tsssk.., aku ucapkan Selamat Hari Raya Haji berserta ucapan, bila nak pergi buat haji? Kah kah kah ka hh kah!!!

8 comments:

  1. Yop oiiiii
    Teman nk tggu miker derma 2.6b je..hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. Puihhhhh.... Libanglibu lepas main taik terus otak bertaik xde point2 best ke nk tulis
    Kikikikiki. Jgn mare aaaa....ptuihhhh.hahahaha

    ReplyDelete
  3. Mana hang pi Yeop.....lama tak jenguk mai...pi cari lembu korban kat Siam ka woiii.....

    ReplyDelete
  4. Libang libu dah jadi lubang bulu.kihkih

    ReplyDelete
  5. APA ni..mempersendakan Ibadah Qurban.. kenapa harus letak gambar macam ni..Engkau ni berugama APA ya..jangan hanya pandai kritik ja..diri sendiri insaflah..

    ReplyDelete
  6. Blog ni dh xda function.delete je ler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, tak kan macam tu sekali kot?
      Kah kah kah kah!!!

      Delete
  7. Merajuk ni.libanglibu xpujuk.kihkih

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.