Wednesday, September 30, 2015

Bertuah Rakyat Kelantan

Madu tualang power! Click here



Dol,

Aku nak bagi tahu, Nik Amar ini pangkatnya Timbalan Menteri Besar Kelantan. Kahkahkah!!!

Kalau Ahmad Yakob pendek umur esok, Nik Amar lah jadi MB. 

Atau pun bila Ahmad Yakob dah tak larat & letak jawatan, Nik Amar lah jadi MB Kelantan. Kah kah kah kah!!!

Bertuahlah rakyat Kelantan bila Nik Amar ini jadi MB. Kah kah kah ka hkh!!!!

Entah mana seksi dan lekuk-lekuk stim berahi DAP, hanya Nik Amar sajalah yg tahu. Kah kahkahkah!!! Tak kan Teresa Kok kot? KAH KAH KAH KAH!!!

Sekarang ni kurang sangat puak-puak walaon menghantam HAMNO. Sikit-sikit nak hantam DAP. Sikit-sikit nak bahan DAP.

Cuba-cubalah Nik Amar ini pergi basuh ponggong & basuh muka, kemudian tengok cermin lama-lama, kemudian tengok kepala tu, ada isi tak kat dalamnya? Kah kah kah kah!!!

Jangan tanya berapa kerat Cina nak mengundi DAP, tapi sedarlah diri berapa kerat golongan muda yg tinggal di bandar yg akan mengundi PAS?

Bertuah rakyat Klate, bertuah dapat bakal MB pakai Range Rover. Kahkahkahkah!!!

6 comments:

  1. Masa interview dengan wakil media asing mengenai hudud, penemuramah tu tanya..
    " how are you going to implement the hudud..."

    Malaon ini selamba jer jawab..." Just chop like that...", sambil menggayakan aksi memotong tangan pesalah.

    Now you tell me...orang yang bercakap macam ini layakkah mewakili kumpulan yang menggelarkan diri mereka sebagai ulamak ? Langsung tak berupaya menerangkan Islam secara bijaksana dan berhemah..... Just chop like that, itu kau tebang curi balak kat Kelantan mangkok woiii!

    ReplyDelete
  2. Ni dinamakan bijak kepala lutut

    ReplyDelete
  3. "Tak semua cina sokong DAP"? Bukan kah ianya sama dengan kenyataan " tak semua melayu sokong PAs"? Apa lah dungu nya Timbalan MB ni. Sepatutnya dia sedar walaupun tak semua orang cina sokong DAP tetapi jumlah yang menyokong DAP jauh melebihi daripada jumlah yang nak pangkah PAS dalam PRU akan datang nanti. Sedangkan UMNO pun tau yang majoriti orang2 bukan melayu menyokong DAP tapi timbalan yang dungu ni berangan2 bahawa orang2 cina dan bukan islam yang tak sokong DAP tu akan sokong pulak PAS. Ada sihat ke otak mamat ni?

    Sedangkan masa PRU13 dulu pun undi orang2 bukan islam kepada PAS adalah berdasarkan sokongan kepada PR inikan pulak berangan2 setelah tak duduk sama dengan PR2.0, PAS akan dapat undi orang bukan Islam/melayu yang lagi banyak? Nak tipu pun tengok tempat le! Walaun2 mungkin percaya sebab mereka hanya ada walak dalam kepala tapi rakyat Malaysia melayu dan bukan melayu bukannya senang2 nak tipu, Nik Amar oiii! Pencacai2 PAS serta walaun2 berleluasa mencaci dan memaki orang2 bukan islam dengan panggilan babi, kafir di alam maya tanpa mendapat teguran dari pemimpin PAS pun, masih gak Pemimpin PAS berangan2 yang orang bukan islam "sayang dan mabok cinta" kat PAS? Bangun le oiii....matahari dah tinggi segalah dah..jangan dok mengigau lagi , wahai PAS!

    Nick.
    Cape Tiger

    ReplyDelete
  4. Ambo rakyat kelate..umo 30an..tahun2008 dan 2013..ambo akui ambo pakoh pas..tapi next pru tobat ambo x ser pakoh doh pas..mitok tolong PAN,Pkr atau dap ltk calon di tempat ambo..dun kota lama parlimen kb..farewell pas..say no to umno..peace..no war..

    ReplyDelete
  5. pemimpin pas mcm ni paling kuat boleh jd ketua kampung sj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh. Nanti jahanam satu kampung. Ketua kompang boleh kot?

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.