Sunday, August 2, 2015

Tun Pun Dah Macam Bercakap Sendiri2

Madu tualang power! Click here


Kah kah kah kah kah!

Betul tu Tun. Kahkahkahkah!!

Di zaman Tun, byk kejadian berlaku secara sendiri. Kah kah kah!!!

BBMB bangkrap dgn sendiri.
Perwaja bengkrap sendiri.
Anak Tun yg hampir bengkrap meniaga kapai, bangun semula dgn sendiri.

Kit Siang, Karpal masuk jel sendiri-sendiri.
Mat Sabu pun masuk sendiri. Kah kah kah akh!

Mat Nuar tumbuk kaw-kaw & lebamkan matanya sendiri.
Kemudian Mat Nuar karate pulak tengkuknya sendiri.
Kemudian dia jatuh peleotkan tubuhnya ke atas simen dgn sendiri. 
Kah kah kah kah!!!

Tapi Tun, 
Masih tidak dapat dibuktikan secara saintifik, biologi & anthropologi; bagaimana Saiful BauKari merodok lubang ekzosnya dgn beg plastik merah secara sendiri-sendiri.

KAH KAH KAH KAH!!!!

Jgn Tun pulak sekarang ni dok bercakap sorang-sorang, sudah la.

KAH KAH KAH KAH!!!


2 comments:

  1. TDM dah capai matlamat dia...nak DSN bersihkan kabinet dari orang yang tak sebulu dengan dia...sbb tu bila DSN buang TSM, DSA, TSGP yang boleh melemahkan kedudukan UMNO dalam kerajaan...buat apa dia nak cakap banyak lagi....

    ReplyDelete
  2. Tun ada plan ni
    Dia buat2 bodo,bg orang nmpk dia hopeless.
    Kononnya takut kena tgkp sbb bercakap hal 1mdb..
    Skrg dia pegang remote je tunggu masa

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.