Monday, August 3, 2015

Melayu, Cina, India Semua Kedekut

Madu tualang power! Click here

Jgn perasan rakyat Malaysia ni kununnya penyayang & pemurah  la sangat. Kahkahkahkah!

Dol,

cuba ingat-ingatkan balik,

bila last sekali lu bersedekah? Kasi duit raya tak kira, sebab amalan duit raya ni poyo. Bersalam-salam, bercium-cium tangan, bersampul-sampul. Kahkahkah! ptuih! Poyo.

Jumaat baru ni lu tak ada pun hulur sikit dalam tabung, betul tak? Kahkahkahkah!!!

Sebenarnya, rata-rata orang Melayu adalah kedekut taik hidung masin. Pergggh!

Yg rajin bersedekah ialah Mat Bangla. Kahkahkahkah!!!

Ini bukan auta, ini fakta dapatan dari kajian Cilisos.


Kajian itu turut mendapati;

1. Ramadan ialah bulan paling ramai orang bersedekah. Sekali lagi top ranking Mat Bangla.
2. Pengemis rata-ratanya diatur oleh sindiket terancang.
3. Pengemis prempuan dapat lebih. Nak power lagi, bawak anak kecik sekali.

Kah kah kah kah!!!

Bersedekah lah, sikit pun sikit la Dol.

Tapi kalau boleh buat macam Pak Arab lagi bagus, sumbat RM2.6 bilion dalam akaun orang ikut suka bapak dia je.

Kahkahkahkah!

4 comments:

  1. Tp paling murah hati.. pak arab.. rm2.6b tanpa apa2 kepentingan...

    ReplyDelete
  2. tu x lah lawan penderma yang menderma duit kek ketua lanun..musti duit yg d derma kepada ketua lanun buat melanun rakyat 1malabanglasia kot? kah..kah..kah..idup ketua lanun..KETURUNAN BUGIS MMG LANUN SEJATI? KAH..KAH..KAH..?

    ReplyDelete
  3. Setuju, pahlawan bugis memang lanun sejati. Bukan setakat kapal aje disamunnya, bahkan satu negara disamunnya. Lepas ni bahagi-bahagikan hasil ghanimah sesama lanun, jgn lupa kat penyokong kuat harun jin & hadi ping.

    Bangkai gajah & badak nak ditutup dgn nyiru, rakyat semua dah terhidu bau bangkailah. Minyak atar dari arab pun tak jalan................busuk 1mesia.

    ReplyDelete
  4. Marilah kita menderma

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.