Friday, July 3, 2015

Tarbaek Dari Facebook: Data Happy Hour

Madu tualang power! Click here


Kah kah ka hkah kah kah!!

Di dalam bulan puasa ini, kita kena bersangka baik. Kah kah kah!

Iya betul, mereka golongan bersyukur. Meraka tak pernah merungut, lagi pun harga getah sekarang ini ialah RM68-00 sekilo. Kahkahkah!

Menoreh getahlah kerja paling mudah dalam dunia. Turun pukul 7 pagi, balik rumah pukul 9 pagi. Tengahari boleh menggentel, petang boleh, malam boleh sambung menggentel balik. Kah kah kah kah!!!

Gentel jangan tak gentel. Kah ka hkah kah!!

Mana pernah mereka merungut harga barang makin naik, harga petrol makin naik. Tak pernah. Kah kah kah!!

Anak-anak depa pun pergi sekolah paling kurang bawak RM2 dalam kocek.


Tuan-tuan syeikh dan puan-puan syeikh,

Kalau nak pungut data rungutan, jgn pungut dari kedai kopi kampung. Juga jangan pungut time buka puasa. Itu data happy-hour. Kah kah kah kah kah!!!

Juga time puasa-puasa ni, jagalah makan minum. Kah kah ka hkah kah!!! Jangan sampai tertelan semut.

Termakan semut boleh bodo 44 hari. Betul ke? Kah ka hka hkah kah!!!

6 comments:

  1. Yop oiii
    Bior tertelan semut,drpd telan pil kuda..meraban teben sampei ke tua yop oiii..bior lerr mkn semut..44 hr je..
    Cerr yop cek kn,ntah2 dlm serban demer pnuh semut kot..
    Kahkahkah..tumpo yop oiii

    ReplyDelete
  2. Bijak mcm ahmad maslan.kahkhkah

    ReplyDelete
  3. Ahmad Maslan tertelan 44 ekor semut, sebabtu terus sasau ha ha ha

    ReplyDelete
  4. duit masa jadi kastam dulu byk lagi bro
    masuk pas ingat boleh cuci dosa ke
    memberi dan menerima rasuah dua dua masuk neraka bro
    ingat hadi awe leh bg syafaat ke
    kami tak nak ug natang

    ReplyDelete
  5. 0.1 Duit masa kerja kastam, itu duit dia, urusan dia.
    0.5 Masuk PAS blm tentu masuk syurga.
    1.0 Rasuah? Kompom masuk neraka sapa yg makan rasuah.
    2.0 Hadi Awe tak boleh bagi syafaat.
    3.0 Aku pun haram tak nak menatang haramjadah UG tu. Kah kah kah kah!

    ReplyDelete
  6. Admin punya jawapan cukup sempoi.biaq anon pening.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.