Wednesday, July 29, 2015

Mana Muhyidin & Shafie Afdal Nak Pergi?

Madu tualang power! Click here

Jawabnya: Tak ke mana.


Seluk??? Kah kah kah kah!!! Nak seluk hapanya? 

Kah kah kah!!!

Shafie Afdal ramai orang dah tahu. Tapi Muhyidin nak seluk hapa? Kah kah kah!!!

Takkan Muhyidin pun ada bela yg macam anak Rafik jugak ke??? Kah kah kah!!! Tak la. Muhyidin bab itu dia OK.

Kah kah kah!!!


Pasti amat pasti, kedua2 mamat HAMNO ini tak akan ke mana-mana lagi.

Mereka bakal mengikut langkah Ghafar Baba dan banyak lagi tokoh-tokoh HAMNO yg slow demi slow hilang dalam peta.

Gone and forgotten.

Pengikut tak ramai mana, pengaruh tak sekuat mana, karisma tarak, bercakap tak berapa reti & bila kuasa tak ada, yg tinggal hanya batu 2 bijik celah kangkang. Sandar-sandarkan badan kedinding, tangan seluk kocek seluar cari & garu batu.

Kah kah kah!!!
Kah kah kah!!!

Serius.Bukan memain.

Sebab, 2 ekor HAMNO ini bukan lah macam Mat Nuar, Mat Sabu, Mat Tian Chua, Mat Guan Eng atau Mat Hatta.

Bisik je slow-slow ke telinga 2 ekor HAMNO ini perkataan-perkataan yg seerti dgn;

Jel. Jerejak besi. SB. Sg Buloh. Salah laku. Salah guna kuasa. Arsenik. Lebam bijik mata. Tilam. Karpet terbang. Tompok itu. Tompok ini. Lendir yahanu. Air yahani. Kah kah kah!!!

Nak kasi lagi power, bisik, 

"psssssst! Saiful BauKari!!!!"

Kah kah kah!!!

1 comment:

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.