Sunday, July 5, 2015

Jantan Tak Guna

Madu tualang power! Click here


Kah kah kah ka hkah kah!!!

Mari aku bawakkan satu kisah;

Ada sekor jantan. Dia balik kampung mengadu begitu begini kepada mak dia.

"Amoi masak tak sedap, tak pandai bersolek, kaki tidur, ketiak berbau, dah tak seksi, perut dah boroi, lengan menggelebeh, main pun dah tak sedap, siku lebam, lutut lebam,

jaga dia mak, aku nak ceraikan dia,

baru dia ada akai!"

KAHKAHKAH KAH KAH!!!

Tapi Dol,

jantan sekor ni tak reti malu, dah berminggu-minggu tapi masih dok merayau-rayau lagi bawah gelegar rumah betina tu. Kah kah kah kah!

Mak dia pun tanya, "Lebai, dah selesai urusan cerai kau?"

"Belum lagi mak, rasa sedap pulak merayau-rayau bawah gelegar rumah dia. Nanti la, nak salam-salam raya dulu"

KAH KAH KAH KAH!!!

Maknya punya la marah,

"Jantan tak guna! Telor kau tu elok kerat-kerat 18 dan dibagi burung tiong makan. Ini dia, tengok ni ! @#&#mak kau berjambul!"

KAH KAHKAHKAH KAH!!!

Wala'on & Candunya

4 comments:

  1. aku betul betul punya jantanJuly 5, 2015 at 8:12 PM

    klu orang melaka,dia org pangil jantan mcm ni jantan kelerpee,sampau kalamaut ,sepah dihawau ,petirhandang,betul betul punya lahabau punya jantan,pelir tu beri makan hanjng je

    ReplyDelete
  2. macam cerita sorang ULAMA guna kepala lutut untuk berfikir. Last-last sekali dia kata BARUA dan JEBON kat orang semua kerana KEPALA LUTUT dia kena ghout.....Tamatlah al-kisahnya.

    ReplyDelete
  3. Nk cerai tp nt xdpt sedap pulak.nk sedap tp heboh nk cerai.haje nye bunguk perangei

    ReplyDelete
  4. dah tergeliat siku............
    dah lenguh lutut.........
    tak da jawapan lagi...............

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.