Thursday, July 16, 2015

Gentel Menggentel Menyambut Hari Raya

Madu tualang power! Click here

Kah kah ka ka kah kah kah !!!

Aku baru dapat anak perempuan. Sebulan lebih dah umurnya pun.
Bini aku still dalam pantang. Pantang dia 99 hari.

Gentel inti tart la. Kahkahkah!
Tahun ni aku buat 3 jenis tart shj, tahun lepas 21 jenis.

Raya pertama jamu tetamu dgn nenas tart.
Raya kedua dgn strawberry tart.
Raya ketiga dgn blueberry tart.

Raya ke-4 dan seterusnya giliran aku pulak merasa 8 tart. Kah kah ka hkah!!!

Selamat Hari Raya Aidifitri kpd para pembaca budiman, kalau aku nak mention disini semua nama pembaca/pengomen regular, mungkin aku akan terlepas nama. Jadi baik aku tak payah mention. Kan?

Dol,

bawak kereta agak2 la. Kah kah kah!
Don't korek idung & drive.

Cheers!
  









6 comments:

  1. Laaaa...pandai buat tart ke,apa xhabaq,blh order...hihihihi.tp kuih 8tart tu xpnh dengar pulak.resipi baru ke.kihkihkih

    ReplyDelete
  2. Yop oiiii
    Gentel je lerr krojer kamu..kahkahkah..
    Sambil gentel sambil ngira hari nk mnggentel
    Yg betui2 pnye yerr..jgn nk ngelat lerr yop..sekilaih ikan di ayor,udah teman tau jantan betina nyerr..

    ReplyDelete
  3. ni off topic sikit. pelik negara islam malaysia ni. ulama berbakul2, ceramah sana sini tapi malam raya bukan takbir yg kedengaran tp mercun dan bunga api berdentum. ajaran islam apakah ni?

    ReplyDelete
  4. Hoii! Lain kali sebutlah lebih dari 7 tapi kurang dari 9 tart dan jangan sebut 8 tart. Ada paham?

    ReplyDelete
  5. Kahkahkah.aje gampang libanglibu

    ReplyDelete
  6. Yop oiiiii..
    Ngancok wak kamu libang libu...kahkahkah
    Sebut le bnda lain..7 tart ke

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.