Saturday, July 25, 2015

Bekas Chief Lahanun Yg Dah Kenyang Menyuruh Chief Lahanun Yg Belum Cukup Kenyang Bersara

Madu tualang power! Click here

Bond pala bana hapa? kahkahkah


Mahafiraun ni menyesal berenti jadi PM.

Kalau dia buat keras semasa isu lubang ekzos Azizan, dia masih lagi PM sampai sekarang.

Kalau dia buat keras semasa isu mata lebam Mat Nuar, sampai sekarang dia masih PM.

Kah kah kah kah!

Tapi apakan daya, di kala itu Mahafiraun kecut perut digertak orang HAMNO sendiri.

Mahafiraun ini tak la power sangat.

Najib lagi power la.

Kah ka hkah kah!!!



Bubuh isu cincin tak jalan.
Bubuh isu Altantuya, tak jalan.
Bubuh isu Scopene, tak jalan.
Bubuh isu 1MDB pun tak jalan.

Ini dia hero 1MDB. Kahkahkah!

Letih la Mahafiraun macam ni.

Kah ka hkah kah!!!

Kompom Mahafiraun dengki.

Sampaikan PAS/Hadi/Harun Din pun suruh Najib kekal, kahkahkah! 
PAS/Hadi/Harun Din pun sudah kena bungkus timbang kati sama Najib, macam mana Mahafiraun tak berbulu lubang telinga?

Kah kah kah kah!!!!

Usahkan orang HAMNO & rakyat 1Malaysia, org PAS pun Najib boleh kaw-tim. Kah kah kah kah!!!

Wala' jangan tak wala'! Kah kah kah kah!!!

Wala'on & Candunya

8 comments:

  1. Hang ni yg firaun.....bahasa melambangkan bangsa....pi blk cemin diri sendiri....sedaq sikit mati tu pasti.....ni hal dunia ja....jgn terpedaya....muasabah diri na cheq libanglubu.....xingat nak mati ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ni pulak tukang pegang kunci syurga ka woi!!! Ni mesti penyokong tegar MahaFiraun ni....Tak pun penjilat maksum Al Hadi kah kah kah....Hadsi tu dah sesat woi...cepat-cepat lu ajak dia orang bertaubat......

      Delete
    2. Ape muhasabah2..pegi sabah la hoiii..ko suruh tghh ko tu muhasabah dulu..pastu duduk sabah..tgk blh goreng2 mcm goreng org2 marang x..kahkahkah

      Delete
  2. kunci pintu ialah syahadah kita... jangan terlalu wala dengan bersatu demi hidup pelbagai kaum sdgkn kita hanyut dibuai duniawi..

    ReplyDelete
  3. Bila sebut nama hadi teringat perbuatan dan pecakapan yang tidak baik.Jangan pula suatu hari nanti nama hadi ini macam nama hassan malek dan mat maslan yang sinonim dengan kebodohan.Suatu hari nanti akan ada orang berkata

    1. "janganlah awak hadikan orang" maksudnya seseorang kawan menegur kawannya supaya jangan mengumpat/fitnah/tipu/label orang lain.

    2. Ponteng - Seorang guru bertanya kepada muridnya "kenapa awak hadi kelas kelmarin.

    ReplyDelete
  4. Libanglibu kena muhasbah,yg p songlap duit tu xyah muhasabah.bongok punya org.Phuiii

    ReplyDelete
  5. Mahafiraun bangsa apa...ek....saja tanya

    ReplyDelete
  6. umno kaki songlap. mahathir ka, najib ka, asalkan umno mmg kaki songlap. jgn mudah terpedaya. itu sbb kita nak jatuhkan umno dan gantikan dgn kerajaan baru yg insyaallah bukan kaki songlap. sesiapa yg menentang atau cuba gagalkan usaha ini sokong kaki songlap!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.