Tuesday, June 9, 2015

Tuan Haji Mujahid Dah Jadi Drebar Lori

Madu tualang power! Click here


Apa boleh buat. Kah kah kah!

Ulama suruh putus hubungan. Kami rakyat marhaen kena putus hubungan la. Tak boleh la buat muka tak reti malu.

Wala'on-wala'on yg lain pun kena turut sama zahirkan sokongan pada ulamak. Kah kah kah kah!!!

Wala'on & Candunya

Tuan Haji Mujahid sekarang dah jadi drebar lori petrol.


Manakala tukang simbah petrol Tuan Haji Khalid Samad. Kah ka hkah!!!

Bakor! Bakor lagi! Bior dia tak boleh tido malam mengenangkan janda lama. Kah ka hkaha!!!


Kesian Tuan2 Haji 3 orang ni,

Dol,

kalau lu berkesempatan, pergilah jamu mereka makan biskut lutut. Duit dah takde, berenti kerja.
Kah kah kah kah!!!

31 comments:

  1. Tak kisah. Yang penting kita wajib ikut Ulama dan Muktamar. Bila dah kata putus maka semua warga pas yg berezki dgn kerajaan negeri pimpinan DAP kena la BERAMBUS. Baru la Isle isle.
    Tak kan bab duit jadi boleh pulak langgar ketetapan muktamar dan buat U-Turn. Nak kerja terus dengan kerajaan Negeri boleh TAPI kena la buat MUKTAMAR KHAS pembatalan resolusi yg diterima.

    Mudah kan untuk difahami. Lagi pun dah kuat apa lagi BERAMBUS la dari PR terutamanya di Selangor. Kalu runtuh kerajaan Selangor ada PRN, apa takut kan ke kita KUAT dah tentu MB dari Pas dan 9 exco juga dari PAS.
    Apa pun mudah patuhi lah Muktamar dan ULAMA baru ada maruah,
    Sekali lagi cakap BERAMBUS

    ReplyDelete
    Replies
    1. tkut cai2 dn kuncu2 je yg ikut ulama tu, tp rkyat trbnyk ucap slmt jln dn x ikut ulama tu sbb ulama celupar dn bahasa kesat trhdp rkn2 mrk sendiri

      Delete
    2. Macam rezeki tu dari DAP gamaknya, ingat dalam UMNO saja ada species mcm ni, rupenyer dalam PR lagi ramai. Ape ke haee ni yeoppp...

      Delete
    3. Allah kata rezeki org pas pis pus sampai sini jer bukan rezeki dr dap carilah rezeki lain kena walaun malaun dgn keputusan muktamar wal multaCOCK Hadi Damacai

      Delete
    4. Libang Libu tidak sama sekali bersetuju dgn Hj Hadi, namun utk melabel multaCOCK Hadi, adalah melampau.

      Delete
    5. dalam pas dah tak ada salah label melabel apa salah nya kita melabel kan hadi awang?bila kena kat dia tak boleh orang lain boleh macam tu pulak.

      Delete
  2. agak-agaklah sikit! kalau kau orang nak tenyih ulamak tu!
    janganlah tenyih pedas sangat, nanti aku berkecil hati.
    aku pun boleh diketegori ulamak juga, lulusan timur tengah, mahir membaca dan mentafsiran dengan al-Qur'an, boleh dikatakan pakar juga dalam ilmu fiqh, berguru dengan TGNA berdekad lamanya, cuma aku bukan jenis yang pandai masukkan jin dan hantu dalam botol, air tawar yang pernah aku baca pun tak pernah boleh menyembuh sakit jantung dan darah tinggi seperti mursyid am PAS.
    Namun aku pembangkang paling kuat bila ulamak jadian nak buang golongan bukan ulamak yang ingin berkongsi memimpin jemaah PAS.
    Walaupun aku hanya pakai kopiah putih dan berkepala dogol bila keluar dari negeri aku, namun murid aku kebanyakan berserban dan ada yang berjubah.

    ReplyDelete


  3. Bro..

    Org yg IQ tak lulus SRP/LCE nih.. mrk belajor bab2 ugama..& yg lulus kan mrk pon geng2 Ugama yg TOLOL-bengap juga..syalibus mrk tak pernah brkembang..dok jenoh mngHAFAL kesah2 Arab yg dah berlalu lebih 1400tahun lalu..

    Bila depa dah boleh sikit "hape"/hafal bab sjarah & dpt pulok bole cakap Arab sikit2 tambah pulok dpt ijazah-SAMPAH drp pak2 Arab yg lg teruk-korup nya tu, depa nih dah mule naik TOCANG wehh & "PRASAN" pandai smua..huhuhu

    Depa jd lg TOLOL bila org2 kampong dah panggil depa ostad pd hal klu depa masuk skolah biasa SRP/LCE pon tak lulus!?

    SEDANGkan..

    Sebaliknya..

    Org mcm Dr Dzul Nizar Hanipa Khalid Samad dll yg IQ depa memang ALLAH dah anugrahkan "HEBAT" depa nih boleh pulun apa yg Hadi Awang hafal/belajar berpuloh2 tahun tuu..hanya dlm masa 6bulan @ lebih2 setahun jerr....!?

    Sbb IQ depa ALLAH anugrahkan memang HEBAT sbb tu depa hebat dlm subjek2 Maths Sains Fizik dll..dan mrk mudah mnguasai BAHASA2 omputih, Manderin, Tamil hatta Arab skalipon..

    Mrk juga mudah faham BASIC undang2, dan otak depa memang laju sbb itu mrk LANGSUNG tak takut wacana-DEBAT-hujjah skalipon dicabar kat dlm Gereja dan dimana2 shj..sbb itu suara mrk sgt2 lantang dan mnguasai lebih sparuh SESI parlimen!?


    INGAT..

    Ingat sejarah..

    Nabi SAW pon dr kalangan IQ yg sgt7HEBAT w.pon nabi tak masuk sekolah & buta-HURUF tp dr sudut IQ nya sgt7HEBAT sbb itulah "IDEA"nya dihormati ddlm mncari pnyelesaian MASAALAH dikalangan msyarakat jahiliyah...

    Sbb itu nabi SAW bershbt dgn Abu Bakar AbdurRahman Auf Othman dll yg ahli/pakar ddlm perniagaan yg juga mmiliki IQ yg sgt7HEBAT krn latar blakang prniagaan-profesional antaraBANGSA diSyam Yaman dll yg trdiri dr brbagai2 BANGSA dan bahasa..


    SEBAB

    Sebab itulah ularrrMak2/ahlulKitab Yahudi & Nasrani sgt7DENGKI trhdp nabi SAW seolah2 nabi yg baru seTAHUN jagung belajor mngHAFAL sejarah-WAHYU tiba2 berani mncabar mrk utk hadir berDEBAT & berHUJJAH...sdangkan mrk tlh pon mndpt Tauliah berpuloh2 tahun sblum nabi!?

    ...tetapi krn IQ nabi SAW yg dianugrahi'NYA itu memang bnar7 HEBAT maka mrk pon terpaksalah mnggunakan KUASA kepala LUTUT-&-SIKU utk mmbuat-makar-ONAR-@ "CHAI" agar dpt mmbunuh/mnghapuskan sbnr7PEBAWA-erti-KBNARAN itu..

    Cobalah renong2kan-visualisekan sinetron ini dgn mndlm..




    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat sinetron kau ni.

      tak terjangkau akal fikiran aku.

      kah ka hkah kah!!!

      Delete
    2. hehehe itu belom masssyuk abih tu yeop

      itu baru massssyuk suku kat tang takuk ajer tuu

      Delete
    3. kalau lu kawin sedara rosamah, bleh masuk suku jer la...

      Delete
    4. Ye ke ni 😉😉😉??? Nama2 kat ataih tu dulu ikut anwar dah lama. Teman dulu satu usrah dgn Dr dzulkifli haaa... Masuk UMNO kena tendang, masuk PAS pun kena tendang.. Atee try la masuk DAP pulak 😂😂😂

      Delete
  4. Yang suruh cerai ulamak, yang suruh bakar ulamak dan yang bagi api ulamak. Kita rakyat biasa ikut arahan tak kan itu pun salah kita lagi. Perrh !! ,

    ReplyDelete
  5. Ingat kata aku ni, akan binasa bila ulama di keji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ULAMAK SEJATI ...tak cakap bahasa BAHLUL...TOLOL...tuduh PIL KUDA weh....

      Delete
    2. ahli syurga tu... sendiri mengaku ulamak,

      Delete
  6. Nak kutuk ulama, tapi ilmu ciput. Arwah tok guru nik aziz pun puak2 jahil tuduh arwah kata tuhan samseng...
    Bagi orang mengaji, orang faham.
    Agak2 la nak serang ulama pun, simpan sikit abu jahal kau tu.

    ReplyDelete
  7. PAS Setapak lg ke syurga dunie

    ReplyDelete
  8. Sebenarnya bukan salah ulamak. Bahaya kalau kita start menghina ulamak. Aku ni pun professional tapi memandang tinggi ilmu ulamak ni.

    Pasal dalam PAS ini disebabkan pimpinan yang lemah dan org yang bercita cita tinggi sahaja. Semua manusia akan diuji termasuk yang berserban 7 tingkat. Sedangkan nak jadi AJK masjid pun berebut dan berpolitik apakah lagi parti PAS yang lumayan ini.

    Cuma saya tidak sokong TGHH sahaja dan rasanya akan membawa PAS kepada kekalahan yang merugikan umat islam.

    ReplyDelete
  9. Wei sedara... Allah s.w.t sendiri mencela ahli kitab Bani Israil di dalam Quran (ulama Bani Israel) kerana mereka menutup kebenaran dan mendiamkan kezaliman dan hati mereka cintakan dunia...So tak ada salahnya kita mengutuk ulama yang dah buruk perangainya..yakni tak mengamalkan ilmu yang dipelajarinya..

    ReplyDelete
  10. Hahaha..terbaek la blog libang libu...memang ketawa terbahak2 aku baca..walaupun lawak tp isi nya pedas betul dan ada fakta.good.....kipidad...don gibab...

    ReplyDelete
  11. kesian tgk kan admin penjilat ug.amat malang segala usaha kepimpinan terdahulu menghubungkan jambatan dakwah.nak putus hubungan dgn dap tp duit gaji kerajaan negeri nak.kah3 ni la namayer manusia yg menjual agama.

    ReplyDelete
  12. Libang libu best baca tp nape lambat beno update.mohon byk sikit update blh.hehehe.jgn mara aaa..gua kasi pendapat je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byk pergi kenduri kawin time cuti2 ni.

      Tak sempat. Nanti ada la tu, di update benda baru.

      Tk bbyk.

      Delete
  13. Patut sokong lah mujahid tu krn dia ikut usul tu.. wpun belum muktamad.. hahahha.. bangang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. muktamad kalihamput...........
      an idiot will never change...........
      kah...kah...kah.....

      Delete
  14. aku lebih kesiankan penulis blog ni...apa anda dapat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku suka blog ni..........
      what's your opinion?........
      kah...kah....kah......

      Delete
  15. Pas perlu mencontohi mat sabu dan mujahid,mana maruah pas,dh umum bercerai masih mahu duduk sekatil

    ReplyDelete
  16. Cuba anda lihat kecerdikan berpolitik DAP... kenapa mereka buat keputusan cuma putus hubungan dengan PRESIDEN PAS sahaja bukannya PAS.....

    Dan lihat pula kecerdikan berpolitik PAS... dimana mereka memutuskan hubungan dengan DAP bukannya dengan Guan Eng atau Kit Siang..

    Inilah dinamakan kecerdikan berpolitik dimana presiden PAS dan Ulamak PAS di jual sekupang dua sahaja oleh DAP dengan perkara ini.. dan sekarang lihatlah PAS sudah terperangkap dengan kenyataan mereka.

    Inilah pentingnya jika hendak pilih pemimpin dimana pilihlah yang otak dan akal ada di KEPALA bukannya di SIKU & LUTUT

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.