Saturday, June 6, 2015

Sapa Nak Puji Haji Hadi?

Madu tualang power! Click here


Nak puji pasal apa? KAH KAH KA HKAH KAH!!!

Nak puji tak tentu pasal hapa? kah kah kah kah!!!

Sungguh tak sangka sebegitu tahyul sekali pemikiran perwakilan di muktamar PAS.

Puji sebab sejak Hadi jadi ketua, PAS menang banyak kerusi? Kah kah kah kah!!!

Dol,

PAS menang banyak kerusi sebab Anwar kena tumbuk, kena jel dan juga ekzos Saiful BauKari.

PAS menang banyak kerusi hasil dipangkah Cina India.

Itu pun Dol,

punyalah ramai sangat nak jadi YB, PAS la satu-satunya parti yg paling banyak bertanding dlm p/raya lepas.

Hasilnya? Paling sedikit menang. Paling banyak membazir.

Kah kah kah kah!!!

Nak puji Hadi?

Dol, lu dah mabuk wala'on. 

Wala'on & Candunya

7 comments:

  1. Wa SALUTE sama Lu brader Mohammad Faiz....Wala'on PAS dah tersasar jauh dari landasan. Ego takut budget tak dapat dari umno untuk menang bertanding dalam parti. Patut cari budget untuk membantu Rakyat.....bloleh belah sama PAS. PRU akan datang kita tengok Rakyat Selangor bangkit. Brapa banyak kerusi PAS boleh menang. KAWAN saran klu PAS bertanding kawasan tersebut PKR tak masuk kita masuk parti bebas.

    ReplyDelete

  2. Wktu tahun 70an dulu

    Aku ambil periksa LCE/srp aku dpt gred-C3 subjek MATEMATIK, tp aku mampu dpt gred-A dlm subjek ugama Islam

    Aku LULUS dan masuk tingktn-4 aliran SAINS

    Wktu MCE/spm aku dpt gred-A2 dlm subjek MATEMATIK dan dpt gred-A "skali lg" dlm subjek ugama-Islam..
    ..

    Bagi aku & ramai kawan2 aku yg lain..subjek UGAMA lah yg paling paling2 KACANG skali..skadar HAFAL n very2 simple!


    Aku terfikir klu Hadi Awang ambil jln AKEDEMIK mcm aku, mampu kah dia dpt gred-A dlm subjek ugama islam itu mcm aku?

    DAN boleh kah Hadi Awang LULUS subjek matematik sbg syarat utk naik ke tingktn-4 mcm aku dulu??


    DAN aku terfikir lagi..

    Klu belajar subjek UGAMA itu skadar HAFAL dan ada dikalangan kawan2 aku yg FAILED srp pon mudah dpt jd wostad,, rasa nya klu lah aku ambil jurusan AGAMA..aku rasa senang2 jer 3 @ 4 PhD aku boleh pulun sekali gus!?

    Sbb tu lerr..

    Sbb tuu putar-BELIT putar alam geng-SORBAN nih "KACANG" ssgt2 utk diramal dan diBACA sbb IQ depa ciput..dlm istilah 'fakeh' depa nih memang IQ lembab bodoh & TOLOL..

    DAN

    DAN

    Akhirnya mrk sendiri RASA dah takleh lg nak bersama2 dgn IQ2 hebat sprt Dr Hatta Dr Dzul Nizar Khalid Samad Hanipa dll..

    Huh! huh!

    Ada hati lg puak2 yg tolol-IQ nih mintak dipuji2..betol2-TOLOL!!!





    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok gaya body language..

      Klu adalah debat dlm apa2 tajuk skalipon diantara Hadi & Hanipa Maiden @ Dr Dzul dah gerenti Hadi bungkus!?

      Klu mcm point main badminton dah tentu straight-SET punya..klu ikut kiraan baru Hadi cuma dpt UNDER-5 iaitu 21-4 dan 21-3

      dan

      klu ikut kiraan lama 15-0 dan 15-0
      Hadi cuma dpt kosong jer laa..

      Camtu punya-IQ ciput ditambah lg dgn FITNAH ada hati nak mintak dipuji2, apa punya walaon tolol memang sah dah betol2 tolol

      IQ jenis IQ2 yg tolol nih umno cukup suka buat LAUK

      Sbb tuu utusex bukan main lg mlambung2 tggi mnuji2 sibapakFITNAH,,dah jls2 tolol apa nak buat

      Delete
  3. Senario POLITIK MALAYSIA 2015

    PAS jatuh sebab HADI

    UMNO papa kedana sebab NAJIB.

    Hidup Muhammad Faiz, Mat Sabu, Khalid Samad dan seangkatannya....berani kerana benar. Maju.....lawan WALA'ON yang TOLOL asyik sibuk pasal DAP tapi tugas yang rakyat bagi tak buat....! tantawi yang bangang....malang pada mereka yang mengundinya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap PASMA jd parti politik.Mudah untuk undi .

      Aku ta suka UMNO dan aku undi PAS.Skrg aku bosan dan benci PAS.

      Dari aku undi UMNO @ PAS baik undi rosak . Kalau PASMA ada boleh aku undi kpd PASMA

      Delete
  4. Tanda saorang semakin dekat dengan ALLAH ialah semakin baik tutur kata nya.Ibn Al-Jauzi.Kalau dah taraf tuan guru,cakap jebon,perasit dan.....Ada pula yg wala .tak tahu dak cakap lagi.

    ReplyDelete
  5. walaun ni mesti tak tinggal solat kan? cuba tanya brp kali dia baca al-Fatihah sehari semalam...

    dgn jelas disebut - SEGALA PUJI BAGI ALLAH, TUHAN SEKELIAN ALAM!!!

    memuji memuja selain Allah adalah syirik!!!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.