Monday, June 1, 2015

Sah! Saiful Baukari Dah Rabak

Madu tualang power! Click here

Kita cuma nak tanya Saiful BauKari,


Ekzos rabak kena beg plastik merah.
Poket rabak membayar loyar. Kah kah kah kah!!!

"Bro, duit dah habis ke bro?"
KAH KAH KAH KAH KAH!


6 comments:

  1. baru betul loyar buruk..

    ReplyDelete
  2. Aku rasa Najib dh xde duit nak pau dia..

    ReplyDelete
  3. hah..Mamat ni kuat sembang ....saja nak tambah kat AIB lagi dan satu lagi duit sangkut. nak minta mami nanti kena jerit....buat ceta kartun ihsan.

    ReplyDelete
  4. Article 11: Perlembagaan Persekutuan menyatakan mana-mana warganegara Malaysia yang telah cukup umur (18tahun) berhak mutlak menukar agamanya. Itulah perlembagaan UMNO yang memerdekakan orang Melayu tahun 1957.

    Perlembagaan itu lah juga yang menjerut kita sendiri. Adakah anak cucu kita akan selamat dengan perlembagaan itu? Bila berlaku pertembungan antara hukum syara’ dengan undang-undang sivil, undang-undang syara’ akan terbatal.

    Article 4 pula menyatakan: “Mana-mana undang-undang yang bertentangan yang bercanggah dengan perlembagaan ini adalah batal dan tidak sah. Ini termasuklah hukum syara’.

    Maksud agama rasmi kita Islam: adalah acara-acara rasmi hendaklah dibuat mengikut cara Islam.
    Contohnya perlantikan sultan, rasmi parlimen dll. Tak lebih dari itu. Bab kehidupan, politik, ekonomi…. semua tak termasuk.

    Tahun 1997,

    Bila Saari Bustamah mengambil alih jawatan mufti dari Datuk Hashim Yahya, perkara pertama yang disentuh adalah murtad. Menurutnya sehingga Julai 1997, 3,000 orang murtad di KL sahaja.Tahun 1998 saja,516 orang sudah murtadAisyah bukan kes pertama murtad, sebelum ini dah beratus kes timbul tetapi ditutup oleh pihak tertentu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua mau tanya sama lu cikit wokey

      Itu kaki fitnah khianat songlap samun rasuah bukan sesat moortad ka???

      Delete


  5. Ramai

    Bahkan hampir semua RAKYAT-umat dinegara ini TIDAK dpt melihat & bnar7MENGERTI bhw..

    ..bhw FITNAH2 sprt Liwat..BARUA..PilKuda..adalah..

    ..adalah mrupakan sbesar7JENAYAH yg paling7BESAR impak musibatnya SENGSARAnya kpd rkyat dinegara ini..

    Mari kita dalami makna/HAKIKAT/erti JENAYAH yg berleluasa dinegra ini..

    JENAYAH?

    Apa itu JENAYAH??

    LIHAT & LIHAT..

    Bila Quran menybut..

    Bila ALLAH tlh berfirman..

    Pernah

    pernahkah kita trSENTAP sebentar..insaf lalu SEDAR?

    JENAYAH?

    JENAYAH apakah yg LEBIH besar??

    JENAYAH apakah yg LEBIH-dahsyat-AKHBAR???


    Ddlm Quran:

    Firman TUHAN..

    "Sesungguhnya "FITNAH-FITNAH-FITNAH" itu lebih-dahsyat-AKHBAR drp mmBUNUH"!!!?

    Jk bunuh "SATU sama satu"..itu hanyalah JENAYAH "individu" yg skala/IMPAKnya sgt2lah KECIL!

    TETAPI..

    TETAPI..

    FITNAH pula tlh "mmBUNUH-minda-dan-HARAPAN" pulohan JUTA rakyat JELATA yg dtipu yg diHISAP keringat serta DARAHnya.. ..diZALIMI ditindas LEMAS sehingga MATI tidak brmaya lg!!!!!!!

    OLEH itu..

    OLEH itu..

    terSENTAPlah.. semoga insaflah akan IMPAK/bahaya "FITNAH" yg tlh difirman kan"NYA itu..

    Betapa..

    Betapa..FITNAH2 itu..

    FITNAH2 broka..BARUA..pilkuda..
    ..tlh JELAS skali "mnipu-mengeliru-mmBUNUH" minda serta mmBUNUH "HARAPAN" pulohan juta rakyat Malaysia yg kini hidup sarat bergelut dgn "lebih" nazak serta "lebih2" SENGSARA..

    TANPA

    TANPA

    Bayangkan jk TANPA-FITNAH sprt itu pd PRU-13 yg lalu?

    Tanpa FITNAH itu....GST, 1'MDB PTPTN Tol2 T.Aji...insy'ALLAH dpt dihindar diSELAMATkan hatta dihapuskan samaskali!?

    Fahami

    Hayati

    Insafilah makna/HAKIKAT/erti azali "FITNAH" yg mnjd sbesar7JENAYAH sbesar7IMPAK & akibat yg mnyelubungi hidup kita dinegara ini kini..

    Ada

    Adakah yg lebih-besar-dahsyat-AKHBAR slain drp "IMPAK" bahana-FITNAH ini????

    KERANA..

    Bahana FITNAH itu...jenayah2 individu jenayah jovenil & jenayah yg lain2 smakin marak SUBUR serta smakin mnjd2 dinegara kita ini!?

    Maha7SUCI MU yaa"ALLAH,, ayat-MU itu tlh bnar7MENJADI sbnr7Bukti..


    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.