Tuesday, June 9, 2015

Perbalahan PAS-DAP Adalah Agenda Yahudi

Madu tualang power! Click here


Kah kah kah kah kah!!!

Manalah tau, kan? Kot-kot dah tenggelam punca. Kot-kot dah gila talak. Nak tidur malam pun dah tak boleh, baunya tertinggal atas katey!

Kah kah kah agenda Zion nih!
Kah kah kah kah kah!!!
Muktamar pala bana hapa pulak?
Berapa puluh kali muktamar setahun?
Kah kah kah kah!!!!

Belit dengan serban tak kena. Belit dgn kain sarung pun tak kena. Belit punya belit diri sendiri yg tak boleh bernyawa. Kah kah kah kah!

Last-last salahkan Barat. Orientalist la konon. Kah kah kah kah!!
Barat telah lama cemburukan hubungan intim PAS-DAP. Barat dengki. Jaki. Cemburu macamana DAP Penang punya baik hati dgn Melayu Islam, sampai tahap bagi gaji.

Last-last salahkan Obama, Bush, Blair, Freemason, Illuminati,Yahudi, Ehud Barak, Robert Mugabe.
Kah ka hkah kah!!!

Jangan sesekali salahkan diri sendiri.



Tapi Dol,

kalau puak2 serban 5kg ini sebut nama Rani Kulop, babitkan Rani Kulop, salahkan Rani Kulop, boleh muntah darah kita ketawa. Sambil muntah, terberak-berak cair!

KAH KAH KAH KAH!

Wala'on & Candunya

4 comments:

  1. tak bersetubuh pun tak apa................
    bulan-bulan duit tak masuk boleh 3 suku...................
    kah...kah....kah.....
    lebai oh lebai..............

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang paling takut nampaknya adalah puak yang mentadbir selangor.. nampak macam hancus kalau pru lepas ni. Pitih, kuasa akan terlepas. Mungkin ini yang terakhir.Ustaz tolong doakan moga ini tak berlaku. Ustaz lagi kena.

      Delete
  2. salahkan lah setan sama.

    memang salah setan.. yg berbentuk manusia berserban. yg sombong dan bongkak hati tidak zuhud dan tawadhuk dan berbangga dgn penyokong bendul yg ramai bertakbir.

    eh taknak salahkan firaun dan abu jahal ke?

    atau salahkan chin peng.

    jgn lupa salahkan anwar ibrahim yg membentuk anwarinas walaupun dr dlm penjara.

    juga salahkan kitsiangrinas.


    yg tk bersalah ialah najib dan muhyidin.

    ReplyDelete
  3. Aik...mananya puak2 yang mengaku pro ulamak and walak kat Presiden tak tampil kehadapan meletak jawatan seperti "jebon" abg Mat sabu dan ustaz Mujahid ni???.... Tunggu apa lagi ustad??? Mau cari dalil dan nas yang membolehkan cerai tapi masih dok tinggai serumah tidoq sekatil nooo?

    Mau tunggu ulamak2 kuar fatwa kata meletakkan jawatan yang bergaji beso walaupun duduk bawah kangkang kapir....kerja membazir..sahabat setan??? Tunggu nak buat muktamar khas yang menghalalkan u-turn dalam dasar dan ketetapan yg diluluskan muktamar sebab takut hilang kemewahan dunia???

    Apa lagi wahai pewaris2 nabi dan para penyokong kamu... bila laiee nak "walk the talk and show us that action is louder than words". Kamu yang buat ketetapan dan lulus tanpa bahas pastu nak tuduh LGE tergopoh gapah??? Hj duduk planet mana nie!!! Marikh ka? Sedut udara carbon dioksida bukan oksigen??? Ada paham ke ini reference?

    Come on, kami masih menunggu perletakan jawatan kamu orang2 alim yang berprinsip. Jangan menghampakan para penyokong2 kamu weii! Diaorg betui2 yakin yang kamu semua akan letak jawatan serta merta tanpa menunggu sesaat pun!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.