Monday, June 8, 2015

Nak Tanya Lagi Sekali, "Aji! Amanat Dulu Dah Ke Laut Ka Aji?"

Madu tualang power! Click here

KAH KAH KAH KAH!!!

Persoalan ini diajukan sekali lagi kpd para barua, broker & tololisme Haji Hadi, persolan ini telah diajukan pada 6hb lepas, namun jawapannya hambar dan kurang cili lah. Kah ka hka hkah!!!

Ini dia copy amanat kalau ada sapa-sapa yg tak tau natang beruk mende Amanat Hadi Awang.

Copy Jawi utk yg buta huruf Rumi

Copy Rumi utk yg masih merangkak-rangkak baca Jawi. Kah kah kah!






Pala bana apa ni tuang presideng?

Dulu kapir la, suku la, 3 suku la.
Hukum hakam itu ini,
Jihad, mati syahid,
Kutip derma. 
Ka kah ka hkah!!!

Wala'on & Candunya

Last-last Aji pi Sabah.
Tambah bergegar-gegar bumi Sabah.
Tau pun Aji mencicit-cicit lari keluar bangunan.

Kah kah kah kah!!!

3 comments:

  1. apa yg dah trjd

    tup2 nampak muhiydin kat sabah dgn hj hadi

    dgn pakatan slalu ponteng lari lari

    dgn umno sampai kat tempt gempa bumi pon hang sggup pi cari

    klu boleh gerenti hang nak coba gelap sembunyi

    takdir tuhan gempa brgegar lg

    tuhan nak bg bukti 'wajah' sebenar hj hadi

    dia sgt gembira brsama setan yg dikenali

    sbb tu ddlm pakatan asyik2 buat fitnah lg lg lg dan lg

    klu lah dia istihar brambos dr pakatan tentu ramai yg senang ati

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. amanat dah mansukh nasikh? apa alasan? klu tanya dia, jawabnya tak tahu

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.