Thursday, June 25, 2015

Merebus Husam Musa Bermakna Merebus Kerja TG Nik Aziz

Madu tualang power! Click here

Hapa benda jenis makhluk dalam PAS sekarang ini hanya Hadi Awang yg tahu, sebab manusia macam Salahudin Ayob pun PAS dah tak mahu.

Mahfuz tertonggeng. Hatta tertonggeng. Mazlan Aliman pun tak tahan mencicit larinya dan ramai lagi nama-nama besar yg bukan sedikit sumbangan mereka terhadap PAS telah tertonggeng dan dihayun buntutnya.

Terbaru, Husam Musa pun turut kena rebus, tak dapat tidak, mulut kumpulan bukan walaon akan berkicau. Mana tidaknya kerana selama ini Husam & Nik Aziz bagai isi dgn kuku. Dgn terebusnya Husam, lengkaplah kerja walaon.

Wala'on & Candunya

Maknanya, selama ini ramai benar anggota kabinet kerajaan negeri Kelantan yg telah lama terketar-ketar dagu menahan dengki tak sudah terhadap Husam.

"jago mu Use, jago mu Use"
Kah ka hka hkah kah!
Gitu kot??



Hadi Awang ini dah cukup bermasalah. Masalahnya inferior complex. Dia rasa dia kecik dan dia nak berbuat sesuatu utk dikenang sampai bila-bila.

Sebenarnya, nama Hadi Awang ini sudah cukup masyhur lagi dgn 'amanat' yg dibekalkannya utk PAS dulu.



Kah kah kah kah ka hkah kah kah!!
Kah kah kah kah!

La ni, amanat ke mana punat ntah ke mana.

Dia duduk dalam PR, di bawah bayang Anwar Ibrahim. Duduk dalam PAS, di bawah bayang bekas Mursyidul Am Nik Aziz. Bukan sekali dua dia kena pangkah dgn Nik Aziz. Haron Din pun pernah kena pangkah dgn Nik Aziz.

Tak menjawab.

Sejak Nik Aziz meninggal, bukan main pulun lagi puak walaon-walaon ini buat kerja.

Jadi betullah kerja mereka itu bersungguh kalau dilihat dari hasil muktamar baru-baru ini, jelas bahawa mana-mana manusia yg sebulu sewarna dgn Nik Aziz telah habis dipunggah masuk dalam lori dan dihantar ke Laut Andaman.

Org-org penting dalam PAS sekarang dimonopoli oleh yg sewarna bulunya dgn Hadi Awang. 

Presiden: Chai
Timb. presiden: Chai2

Naib presiden: Chai3, Chai4, Chai5

AJK:
Ah Chai
Lun Chai
Kap Chai
Han Chai
Bon Chai
Chap Chai
Taliban Chai
Arsenik Chai
Cirit Chai

Ini aku kutip dari FB semalam.
Hapa benda ni????
Kah kah ka hka hkah kah!
Mampuih!

Kah kah ka hka hkah kah!!!
Kah kah ka hkah kah!!

Kita tunggu, bila lori simen bawak karpet merah tiba utk menyambut Asang Ali & Mat Nasa masuk PAS semula.

10 comments:

  1. Yop oiiii
    Satu nama lg dlm list tu mikerr lupe yop,so chai..kahkahkah..
    Demer ug2 ni elok tereban je dlm sungei yop oiii..ngabih kn beraih je

    ReplyDelete
  2. Bila org bongok memimpin parti bongok.. Tgkla xlama pas....next pru xdpt kerusi lg dh.kelantan pun lebuh pd umno. Kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Takpe lah

    Pas pis pus nak kembali ke zaman sebelum Nik Aziz zaman batu...

    A.b.a.h. Asalkan bukan Abdul.hadi

    ReplyDelete
  4. Tepat sekali. ABAH ada penyakit hati. Orang tak pandang dia zaman TGNA. Sekarang dia tunjuk sikap dia yang sebenar. ABAH!

    ReplyDelete
  5. MEMBANGUN BERSAMA KEPIMPINAN CAI
    YG PENUH DGN UNGKAPAN
    Tolol Barua Jebon

    ReplyDelete
  6. Xpela husam kene rebus.jgn telo husam kene rebus sudahla.kahkahkah.pelik aku si pas ni.abis semua org bijak kene buang...tinggal tukang ceramah je.kalau semua nk ceramah, sape nk buat kerja,mcmne nk maju...yg ada cuma pandai rebus telo je.hahahhaa. Jadila pas parti telo.kihkihkih

    ReplyDelete
  7. PAS dah jadi Parti CIN-CAI. Visi PAS:hamtam sajalah labu:
    Misi Pas:go head go stan
    Ahli-ahli PAS: Ma Chai.

    ReplyDelete
  8. Libang libu pun senyap je ni mst ilang telo juge atau tgh goreng telo bulan puasa.hahhaa

    ReplyDelete
  9. Pendendam perangai syaitan .

    ReplyDelete
  10. lutut chai
    siku chai

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.