Friday, June 19, 2015

Majlis Cium Tanah

Madu tualang power! Click here


Melayu majlis.

Tak habis-habis dgn majlis.

Majlis lenggang perut, majlis nak beranak, majlis buat anak, majlis cukur bulu ari-ari, majlis masuk kubur dan majlis kenduri harta org dah masuk kubur.

Kah kah kah kah!!!! Bercakap ikut suka bodoh dia. Kah kah kah


Sekarang dah ada majlis PR. Kah kah kah kah!

Wala'on & Candunya

Berair mata Broheng Ali.
Berair mata Mat Maslan. Kah kah kah!
Bengkak mata Hasan Malek.
Karpal Singh pun boleh terkencing-kencing dalam seluar kalau dia hidup lagi. Kah kah kah!

Majlis PR? Kah kah kah kah!!!

Ngapa tak sebut majlis bertegang urat tak mahu berhenti kerja dgn DAP Penang? Kah kah kah!
Ngapa tak buat majlis taat setia sedapnya makan gaji dgn Cina DAP Penang? Kah kah kah!

Majlis cium tanah tanda syukur sempena cucuk-cucuk ATM duit masih ada dalam bank dah buat? Kaah kah kah kah!

9 comments:

  1. Ini Fatwa baru, nko tak tahu libang libu, jangan lah nko ketawa. Kemajuang Hudud Hadi sekarang dah sampai kat jepung bro!

    Tak ku sangka Pas ulamak sebegitu TOLOL! Hudud ke jepung beb!???

    ReplyDelete
  2. Jgn kacau.

    Biar dia berehat ke Jepun.

    Jap lagi balik la tu, nak buat hapa duduk lama2?

    ReplyDelete
  3. Majlis PR yang Tuang Presideng duk tuang mesyuarat tu ke?
    Kene tanya Nik Abduh ... duk cabar siapa pempuang dan siapa jantang, la ni siapa pondang?
    Tuang Presideng sanggup ke bertemu muka dengan Dr Wan yang dia dah caci cerca.
    Sebab pulut santan binasa.

    ReplyDelete
  4. Biaq la tuan pesideng nk rehak kat jepung..lth2 muktamar dh menang cari la pil kuda jepung baru tahan lebih lama.kahkahkah.blh selalu buat anak mcm libang libu.kihkih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn tabur fitnah.
      Jgn jadi broker & barua & tolol.
      Kahkakhkahkah!

      Delete
  5. Pas dah takde ayat selamat lagi; sebab pakai Siku dan lutut,
    Kalu pakai akal tak keluar ayat3 boleh sebab kan syirik

    ReplyDelete
  6. ahli majlis bahalol pas.............

    ReplyDelete
  7. Yop oiiii
    Miker x nk join ke majlis vip pil kuda,teman buleh cadang kn miker jd presiden nyerr..kaya ank pinak mikerr weh..kahkahkah
    cerr mikerr tawor kn tghh jd penasihat nye,walaun2 jd ajk..laju demerr berambat wala kt mikerr..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.