Monday, June 8, 2015

Khalid Samad Turut Join Sama Membakor

Madu tualang power! Click here


Kalau depa curah asid, Tuan Haji Khalid boleh curah petrol. 
Baru lah adil dan saksama.
Ayoh Tuan Haji, bakor, bakor lagi.
Kah kah kah kah!

Wahai wala'on2 semua, kena akur majlis syura.
Kena cerai dgn DAP.
Tak ada untung sikit pun dengan DAP.
Kah kah kah!

Sedarlah, 
YB-YB jubah & janggut, 
elaun beribu-ribu kau mencekik dgn anak bini itu adalah sebahagiannya hasil dari tangan Cina India yg memangkah kamu.

Mak Long kamu yg duduk di Felcra itu pun belum tentu mengundi kamu. Tau?

Kah ka kah kah!!!

Wala'on & Candunya

17 comments:

  1. Admin tolong jangan masukkan gambar budak dok jilat pungkok lembu naik geli aku baca blog ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah!
      Baca la. Jgn la tak datang lagi.
      Cuma, bila sampai tang gambaq tu, tutup dgn ibu jari.

      Delete
    2. kah...kah...kah....

      Delete
  2. Bakor Yob! Bakor, biar jadi abu jangan jadi arang.

    ReplyDelete
  3. Apa takut KITA KUAT. Tak payah runding-runding kita tading nanti. KITA KUAT. Kita keluar jer dari Pakatan di Selangor, kalau berlaku PRN tak apa kita akan ambil Selangor. KITA KUAT. Dah Dewan ULAMA suruh IKUT ler, Letak Jawatan DLM semua yg berkaitan di SELANGOR dan PENANG. Dari JKK hingga ke Pengerusi KITA pulang balik. Apa kita hadap sangat ker jawatan di SELANGOR. Dulu 4 exco kini dah 3. Hinaan tu untuk Parti yg KUAT macam kita.

    KITA KUAT & Jangan Engkar Dewan Ulama

    ReplyDelete
  4. Kahkahkah...geng lebai PASUG terlampau cerdik berpolitik.
    Hambik kau!!!!.

    ReplyDelete
  5. Kalau ulamak dalam Pas anak jantan, sangup berjuang untuk pertahan Islam dengan nyawa mereka, maka letak jawatan kamu dalam kerajaan Dap, kalau tidak, mamang kamu ulamak dunia, Dap dah hina Islam, apa lagi kamu tunggu, haram makan gaji dari kerajaan Dap tau tak, kata nak bela Islam, baru ugut letak jawatan dah gabra.. ulamak suk kamu semua

    ReplyDelete
  6. Assalam YB, kami cadangkan buat parti Islam yg baru. Nama PAS orang ramai tak suka dah.Berjuang untuk Islam bukan melalui PAS sahaja, tetapi parti Islam yg lain pun boleh.
    Walaupun mewujudkan parti baru bukan lah mudah tetapi jika semangat yg kuat insyaa Allah boleh berjaya. Contohi lah parti Keadilan dn Pembangunan di Turkey. ws

    ReplyDelete
  7. walaupun aku geng ulamak, namun selepas muktamar aku masuk geng profesional, sekarang aku geng ulamak profesional.
    Aku pun akan jadi tukang hasut dan tukang bakor! bakor! bakor!.

    ReplyDelete
  8. Bakor YB bakor ....haa bakor...bakor lagi. Jangan risau lah PAS ada SIKU ada LUTUT ada kepala LUTUT ada OTAK KAT LUTUT ada AKAL KAT SIKU. PAS parti yang KUAT Rakyat sudah tidak perlu PAS. Yang Amat memerlukan PAS adalah UMNO. PAS KUAT....ANDA JADI....PAS kencing KUAT Nooooo. DAP apa barang asyik buat duit saja bodek tak pandai asyik bikin kerja non stop. INI PAS lah tak payah kerja keras tapi MASYUUUK

    ReplyDelete
  9. Awas ! ! ! Jangan bakar jambatan sudahlah...nanti ada orang marah...

    ReplyDelete
  10. PAS sebenarnya BODOH.

    ReplyDelete
  11. aku suka komen2 diataih tu.biaqlah lebai2 malang terjun ngan serban dan jubahnya.cakap hebat,tapi tong kosong.Hahaha!

    ReplyDelete
  12. Admin, hang sedaq dak yang cina tu dulu merempat kat negara kita tapi lani kita pulak yang dok melutut kat depa. Kita ada perlembagaan dan agong, pasai apa tak mau follow betoi2 setiap satu isi perlembagaan yang bagi banyak keistimewaan kat orang melayu? Persetan kan nak jaga hati kaum lain atau hak samarata. Paling segera ambil balik pulau pinang oleh kerajaan kedah tumpang agong lani adalah sultan kedah. kena berani bro, cina boleh tunjuk samseng, takkan melayu nak jadi pondan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dol...yang jual penang kat francis light tu bukan ke sultan kedah?

      Delete
  13. mat sabu dan mujahid je letak jawatan...............
    yg lain takut tekan atm duit tak keluar............
    kapla vutoh..............
    kah...kah....kah......

    ReplyDelete
  14. Bagus YB,cukup cukup la geng ulama buli YB Kt Selangor,konon YB tak wala,derhaka Sultan la,barua PKR dan DAP LA,kami pengundi kt Shah Alam yg pangkah YB pun hangin tgk geng Ularrrmak sabo YB,loyer Hanipa dan jugak loyer Zul,kita sokong profesional bijak n prihatin rakyat mcm YB,sy selalu join PC YB buat utk aruah Aminurashid,hanya Allah saje balas budi baik YB Pd keluarga Amin yg teraniaya...sebab tu kami org Shah Alam ni sokong kuat YB...geng Ulamak mini kopper,hellfire aka kepala lutut dn jugak geng anak menantu yg gaji dn geng EXCO ahem geng Dato..dan geng 5000 pas yg bergaji d bwh gomen Selangor....ada ke heran rakyat kena zalim ...harammm YB,so YB toksah risau,kami akan tetap pangkah YB walau YB dok kt mana pun...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.