Saturday, June 6, 2015

Kerja Bangang Timb Pesiden PAS merangkap Balaci Haji Hadi

Madu tualang power! Click here


"Mari Tun. Mari!
Silakan Tun."

"Pentas ada. 
Mikrofon ada. 
Kerusi ada. 
Makan minum kami sedia."

Nak katil pun boleh. Kah ka kah kah kah!!!!

Apa la bala yg dibawak Ahmad Awang berbanding Madey?

Ahmad Awang berkuliah di masjid-masjid pun dihalang.

Apa punya wala'on la PAS sekarang. Hapa punya pencandu wala'. 

Wala'on & Candunya

9 comments:

  1. hahahahah....Dapat Timbalan President punTikam kawan,Pakai "CHAI"..Ini muka takada keMALUan,dapat jawatan dgn cara "Menipu" mahu tunjuk bagus....semua dah tahu kamu...

    ReplyDelete
  2. Menang x bermaruah..X gitu?...malas pikiaq sampai desperate guna chai..Allah redha le katakan..Bravo!!

    ReplyDelete
  3. Heran Aku, takde satu blog pun yg menyokong sanaulamak..semua menghentam. Dari sebelum muktamar sehinggalah tamat. entah -entah korang semua ni BARUA-BARUA pencacai HARAM JADAH!.Terima jelah keputusan , jgn nak menghasut sini & tambah memecahbelahkan lagi, ingat Jika apa yg anda tulis tu Benar , ia adalah UMPATAN dan kalau salah ianya FITNAH, dua-dua kena. Tawakkal je lah dan redho. Kalau Ulamak ni tak betul ALLAH S.W.T akan tunjukkan di kemudian hari, tapi jika mereka benar..ALHAMDULILLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan aji,

      nak baca yg molek2 & muluk2 tentang PAS sekarang ini, bacalah Utusan.

      Utusan cukup tertib dgn kepimpinan PAS sekarang.

      Delete
    2. Kah kah kah
      Amat betul utusang

      Delete
    3. Kami tau la.Ulamak mcm.mana nak sokong!!!..anony.1222,ante..walaun?go and play kite..buzz....

      Delete

  4. Kita sgt2 marah & benci SPR krn setiap kali pilihanraya akan ZALIM & tidak ADIL dgn aturan2 undi-AWAL undi-POS serta bnyak lg penipuan2 trhdp rkyat smata2 utk mberi kemenangan-SONGSANG kpd umno


    Kini,,

    PAS

    PAS.. yg belum pon mnjd KERAJAAN tlh mnjd sgt2-ZALIM & tidak-ADIL ddlm proses "CHAI" undi serta peraturan2 yg dpt dilihat sgt2-SONGSANG lg mngaibkan!!


    Jelas..

    Jelas sekali betapa dahsyat-ZALIMnya topeng2-SORBAN-kopiah PAS ddlm kerja jahat mrk yg sgt2 terang2 skali menipu umat/rkyat!

    Mrk lebih busuk-BANGKAI drp BN..


    Mrk mnjd lebih jijik lebih busuk & lebih-BANGKAI drp umno setan yg dikenali!!!



    Aku dah tak amik pot pasal umno @ BN

    Bg aku umno & BN dah mcm bangkai & lebih teruk drp bangkai..takleh pakai dah, dah busuk berulat sampai keusus!

    Kritik, tegur, nasehat dan beri komen kpd umno serupa kita pon jd mcm bangkai ler!!



    Skrang,

    Klu PAS kluar drp PR/pakatan, aku lega & pasti skali ramai sgt2 yg rasa lega!

    Aku dah aggap skarang PAS lebih jijik drp umno & lebih hina shina2nya drp bangkai!!

    Aku haran & heran mcm mana ularrrMak2 bapak FITNAH itu maseh lg TAK tau malu berBELIT2 berPUTAR lg dahsyat drp ular maseh ingin menipu bersama PR!?

    Aku sgt2 yakin ramai sgt2 yg akan merasa lega bila PAS istihar shj kluar PR

    Seolah2 bangkai yg paling2 busuk skali tlh dpt dibuang/dihindarkan drp PR..sbbnya ulat2 bangkai dah nampak jls kluar drp usus hatta drp KEPALA yg sgt2 busuk itu!!

    Selagi PAS ddlm PR,bau busuk bangkai itu smakin kuat dan sgt2 mloyakan!!!



    Heran & tentu heran kan,,

    Tentu ramai yg heran kenapa bangkai yg sgt2 busuk ini berPUTAR tak mau keluar dr PR!???

    Klu PAS dah kluar PR...aku dah tak mau amik pot LANGSUNG dgn bau hangit-BANGKAI depa tuu!!!


    Bro..
    Tolong lah ulaskan

    ReplyDelete
  5. Tak gemor teman. parti politik tetap politik. nak sembang Agama takda masalah jangan terlalu rasis sangat. Agama Islam pun menyuruh berbaik baik dengan agama dan bangsa lain.

    Jangan berselindung disebalik Agama pulak Pasma. berani bersuara tak seperti kes Tabung Haji, Pas diam wat bodoh je nampak sangat takut duit bertanding dalam parti nanti takda yang nak support.

    Kemenangan PAS baru2 ni nampak Pelik. jangan salah kan CHAI tapi bodoh kan yang mengundi dia faham ke bezakan parti politik dan Agama.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.