Sunday, June 7, 2015

Encik Lim Guan Eng, Sila Tolong Bakor Lagi!

Madu tualang power! Click here


Kah kah kah kah!

Bakor! Alang2 bakor bior sampei rentung. Kah kah kah kah!

Kalau wala'on wala'on itu tak mahu letak jawatan, tak apa. Biarkan.

Wala'on & Candunya

Kita nak tahu, ada berapa ribu Melayu Islam menumpang rezeki di P Pinang yg diperintah parti kapir DAP?

Berapa puluh ratus ribu, pengarah, timbalan pengarah, kerani, peon, drebar, jurutaip yg digajikan kerajaan negeri?

Berapa ribu ketua kampung dan AJKKKKKKKKKKKKnya? Kah kah kah kah kah!!!!

Berapa ribu orang imam, siak, bilal, tabib, dukun, bidan, tok mudim? Kah kah ka hkah!!!


Tak mau letak jawatan lagi? Tak apa.

Jangan dikreditkan elaun masing-masing ke dalam akaun mereka. Kena bab duit, lebai pun pancit. Kah kah kah kah!!!

Tak rasa tersumbat usus bila cucuk-cucuk kad ATM tepi dinding, duit tak ada?? Kah kah kah!!!

Itu jam, kita tengok sanggup Tantawi Vellfire datang bawak lutut, siku, dagu, guni beras & bawang? Ka kah kah kah!!!



12 comments:

  1. PR yang salah sebab lemah Pas belah DAP mewah PAS kalah DAP megah PKR pun kalah UMNO akan bertambah mewah begitulah politaik dalam Malaysia rakyat semua boleh disogok.

    ReplyDelete
  2. jangan tunggu peminpin Pas p Pinanag sahaj,Peminpin Pas selangor juga wajib ikut arahan MU Pas,sila letak jawatan wahai Dtk Iskandar exco yang kau amik tu sebab itu adalah gabungan DAP,PKR dan Pas,bukan PKR sahaj ,,jangan perasan .kau mesti walaun terhadap mursidul am kau,.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akhirnya mengaku jgk yg mursidul am kau ialah LGE.. padahal dap di sgor dan pas sama kuat.. tp disebbkn rela ditarik hidung tetap jugak dap yg disanjung.. huhuhu..

      Delete
    2. Tu jer laa yg kau boley berketik.kih kih.
      Ade maruah ltk ler jawatan.
      bikin malu agama sajer..
      kah kah kah kah.

      Delete
  3. Memang perangai Melayu. Baru dua hari boleh bernafas sikit dah mula nak mendabik dada. Nasib baik kumpulan ni tidak mencabut KERIS untuk menunjukkan kebencian mereka kerana keris bukan lambang PARTI. Kalau terjadi demikian habis kawan Cina kita berterabur lari. Tak boleh ke kita berpada-pada dengan apa yang kita maukan. Tidakkah Mengukur Baju diBadan Sendiri tu satu nasehat yang diajar kepada kita sejak kecil ?

    ReplyDelete
  4. ada sorang yang jawatan dia ketua dewan pusat kata LGE gopoh,dia tak dak ka masa tar snik usul pas putus hubungan ngan dap.sendiri kata sendiri tanggung la jangn duk salah orang lain.cuba2 cari ada dak salah diri sendiri!

    ReplyDelete
  5. Bakor je LGE. Teman setuju sangat. PAS ni sebenarnya tak tahu apa yang diperjuangkan. Penting kan parti dari Rakyat dan ekonomi negara. Sebut jihad tapi jihad PAS bukan untuk Rakyat pun. Rakyat diseru lupakan saja PAS pada piliharaya akan datang. PAS bukan berjuang untuk Rakyat tapi berjuang sebagai pembantu KHAS UMNO. WALA ARSENIK WALA WEI...!

    ReplyDelete
  6. Tekan atm duit tak keluar.....
    Maki hamun walaupun serban 5 kg...
    Kah kah kah
    Dgn duit boleh jadi gila







    ReplyDelete
  7. Caya bro,bako kita bako hati LGE,bagi marak,sila letak jawatan EXCO EXCO PAS Selangor,korang pun menang dulu kerana ehsan cina kapir yang korang benci sesangat,3 x 5 ngan Ameno,Bungkus jer alogan PAS fr all tu,takde maknanye,sekarang jgn nk spin spin konon si LGE terburu buru ,aiiit pasal duit fulus pandai pulak takut tak dapat cari makan.huhuhu lain kali sarang tebuan jgn dijolok,bila gatai tangan mulut jolok,kna sengat jangan salahkan pulak pokok tempat tebuan bergayut!!!padan muka lebai lebai sarban dan tuang presideng!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut pun TGHH kata jebon pun ada dlm pas.. di sgor dap n pas sama byk kerusi kenapa plk nk kena letak jawatan.. barua!!
      Mmg tepatlah TGHH menang kerana beliau tahu golongan tolol ni mmg wujud !!

      Delete
    2. memang la kerusi sama banyak..tapi sapa yang menangkan pas di kerusi yang ramai pengundi cina...kalo kuat sangat letak jawatan la..lepas tu buat pilihanraya kecil, baru kita tengok kuat tahap mana calon ulamak pas..

      Delete
  8. begitu jugak ditempat pengundi melayu jgak ramai,kalau berani dap letaklah jawatan...kalau dah selesa dgn dapiq tu jilat jelah cina berak tak basuh tu,yg makan setalam dgn gang g18..werkkk

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.