Monday, June 8, 2015

Encik Guan Eng, Bakor lah Lagi!

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah kah!!!


Sembang dalam masjid bukan main berdegar-degar bergegar tiang seri.
Dari pak imam hinggalah ke makmum, semua dah tau.
Kah kah kah kah!!!

Dah tak sedap.
Dah tak syok.
Dah lunyai. Kusam.
Dah tak pandai main urut kuku rimau.
Kah ka hka hkah!!!

Kita dah putus hubungan. Kita bercerai.
Kah kah kah kah!!!


Kemudian, tak putus pulak daaaaahhh!
Kah kah kah kah kah!!!

Dah teringat pulak sedap dulu-dulu.
Teringat pulak round-round yg telah lepas.
Dah nak pakat PKR jadi Cina buta.
Kah kah kah kah!!!

Dol,

lu kalau dah kata putus/cerai.
Pergi berambus saje la.
Ini sekejap putus sekejap tidak.

Putus, tapi nak duduk serumah.
Natang bewok mende ni boh?

Nak main free ka??
KAH KAH KAH KAH KAH!

Wala'on & Candunya

3 comments:

  1. KITA KUAT, tak perlu lagi perundingan kerana kita bersendiri dan KITA KUAT. Kalu ada PRN Selangor kita akan dpt jd MB selangor, kita kan KUAT. Jangan engkar kehendak DEWAN ULAMA letak le jawatan dari JKKK ke EXCO. Jangan engkar ULAMA PAS

    ReplyDelete

  2. Dah jd trbalik

    LGE yg depa tuduh kapir tu mmberi tunjuk ajar kpd ularrrMak2 tolol yg tak lepas LCE/SRP tuu apa makna prinsip-DASAR-amanah integrity & transparency..yg mnjd DASAR kpd sbnr2 Islam!

    Depa hanyalah pnghafal2 tolol LCE/SRP pon tak lulus yg gelap tolol yg buta tak reti sgl hujung pangkal---sbb tu sgt'TAKUT kan debat fakta & hujah,,sbb sitolol takut kalah


    Quran dah sebut

    ALLAH dah pon perintahkan bg kita paham

    ""Bhw ssungguh2nya FITNAH itu lg dahsyat-Akhbar drp mmBUNUH""


    mcm mana sibapak FITNAH itu maseh tak dpt diLIHAT oleh matsabu husam hanipa dll trmasuk nik aziz sendiri swktu hayatnya....

    spatutnya wajib ada MUKKTAMAR trgempar pasal isu FITNAH-pilkuda yg ssgt2 BEJAT itu dan sibapak FITNAH itu dah wajib ditendang kluar awal2 lg

    patut pon PAS org dah sebut sbg parti ajaran sesat

    ...sbbnya FITNAH yg camtu punya dahsyat-Akhbar-BESAR trmasuk nik aziz pon pd wktu itu diam bisu keliru jd BUTA tak nampak!

    apa punya bodoh tolol nak buat hudud tp BUTA tak nampak jadah-FITNAH?

    Sbnr2nya ddlm pas mana ada seorg pon ulamak?

    krn akal bakat-intelektual sbnr2 ulamak itu sgt tajam kritis dan sgt2 tepat

    Yg ada gua nampak hanyalah ularrrrMak2 tolol buta yg sgt2 jahat!

    Lepas nih..

    Suruh LGE ajar depa yg tolol2 tu makna FITNAH pulak

    ReplyDelete

  3. Dah jd trbalik

    LGE yg depa tuduh kapir tu mmberi tunjuk ajar kpd ularrrMak2 tolol yg tak lepas LCE/SRP tuu apa makna prinsip-DASAR-amanah integrity & transparency..yg mnjd DASAR kpd sbnr2 Islam!

    Depa hanyalah pnghafal2 tolol LCE/SRP pon tak lulus yg gelap tolol yg buta tak reti sgl hujung pangkal---sbb tu sgt'TAKUT kan debat fakta & hujah,,sbb sitolol takut kalah


    Quran dah sebut

    ALLAH dah pon perintahkan bg kita paham

    ""Bhw ssungguh2nya FITNAH itu lg dahsyat-Akhbar drp mmBUNUH""


    mcm mana sibapak FITNAH itu maseh tak dpt diLIHAT oleh matsabu husam hanipa dll trmasuk nik aziz sendiri swktu hayatnya....

    spatutnya wajib ada MUKKTAMAR trgempar pasal isu FITNAH-pilkuda yg ssgt2 BEJAT itu dan sibapak FITNAH itu dah wajib ditendang kluar awal2 lg

    patut pon PAS org dah sebut sbg parti ajaran sesat

    ...sbbnya FITNAH yg camtu punya dahsyat-Akhbar-BESAR trmasuk nik aziz pon pd wktu itu diam bisu keliru jd BUTA tak nampak!

    apa punya bodoh tolol nak buat hudud tp BUTA tak nampak jadah-FITNAH?

    Sbnr2nya ddlm pas mana ada seorg pon ulamak?

    krn akal bakat-intelektual sbnr2 ulamak itu sgt tajam kritis dan sgt2 tepat

    Yg ada gua nampak hanyalah ularrrrMak2 tolol buta yg sgt2 jahat!

    Lepas nih..

    Suruh LGE ajar depa yg tolol2 tu makna FITNAH pulak

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.