Monday, June 8, 2015

A Tale of Siku, Lutut, Karate - Vintage Mat Sabu. Epic!

Madu tualang power! Click here




Cuma aku tak paham bab dia ajak tuang presideng gi ngail di Laut Andaman.
Kah kah kah kah!!!

Natang bewok mende? Rumah tuang presideng bukankah dekat dgn laut?
Ke laut weh!
Ke laut weh!

Semua dah ke laut.
Kah kah kah kah kah!!!

6 comments:

  1. Minit ke 7:47 harun din nampak gelisah... Hahahaaa... Rasa terpukul ler tuuu... Hahahaaa...

    ReplyDelete
  2. pasai apa muka ulama2 tu masam mcm cuka. tak baik penampilan mcm tu. lg pun pilihanraya dah menang. itu pr dalaman. yg luar hancus

    ReplyDelete
  3. Psychopunkapus says..
    Mat sabu mmg legend. Bak kata Saiful apek " nk jd hebat, mudah.nk jd plg hebat,lebih mudah.nk jd legend,payah." Aku meminjam kata2 Bret 'the hitman' Hart (bekas juara dunia WWF) ; "the best there is,the best there was and the best there ever will be".

    ReplyDelete
  4. Ghope macam tersiksa sangat berak tahi keras tu sebab syaitan dalam perut ularmak-ularmak tu meronte-ronte nak lari keluar...tak tahan kena jurus siku dan lutut Mat Sabu........lepas ni korang tengoklah, segala mak nenek ayat dan hadith dikeluarkan bagi menghalalkan semula kerjasama dengan DAP.......demi kesinambungan perjuangan , demi agama, demi kesejahteraan kepala bana Hadi dsbnya.....

    ReplyDelete
  5. bang mat taroh rapat sangat...............
    bravo bang mat.............
    kah...kah.....kah......

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.