Tuesday, May 5, 2015

Pernah Tengok Pokok Getah Mintak Ampun?

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah!!!

Pokok getah pun menyesal jadi pokok getah, 'apsal la aku tak jadi pokok tauge?'

Kah kah kah!!!



Seksa jadi pokok getah. Kah ka hkah!!

11 comments:

  1. Knp masih ramai lagi org Rompin yg bangang.

    Cuba tanya mat maslan tu brg apa yg 40% turun.???

    ReplyDelete
  2. Penyokong PAS tetap bijak.

    Penyokong HAMNO telah kurang bahlolnya sebyk 50%.

    Pun begitu, pembangkang tetap kalah lagi di Rompin. Lawan lagi!

    ReplyDelete
  3. POKOK GETAH BRKATAA " MOHON JGN LA ANAK2 GETAH NI MNJADI SEBODOH ORG BODOH NIII?'

    ReplyDelete
  4. KATA POKOK GETAH" HAIII!!!NAPE LE ADE ORG BODOOOO TOREH WKTU TENGAHARI NI...MEMG BODO SEBODOBODONYEE'..

    ReplyDelete
  5. Lawan lagi! Kalah lagi....sbb menang tak penting

    ReplyDelete
  6. tshirt hitam penuh bermakna...........
    kah...kah...kah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah yg aku perasan tadi..mmg bagus la klu gambar tu bukan photoshop. kalu berapi la mat jawejendol cgpa385 ukm mari bah..kah..kah..kah.? mana mari- ukm mari bah? lalalalalal

      Delete
  7. PAS bodoh ashik kalah manjang

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodo ke apa? monang kalah ke? bukan urusan ko? dah di takdir monang..monang la ye? dah ditakdirkan kalah..kalah la ye..nape x caye qada dan qadar ke bhai?

      biarlah...yb penting usaha, doa dan tawakal...so apa yg bodo? ko tu yg vodo,vangang, viol, vee ngai kot?

      Delete
    2. PAS kalah bukan sebab penyokong PAS bodoh, tapi orang yang menyokong UMNO BN yang BANGAN dan BODOH BIN BAHALOL, sebab dah banyak kali kena tipu pun masih lagi nak sokong UMNO BN.

      Delete
  8. Bukan muhrim blh dok p salam..sanggup masuk ladang plk tu..mn p habis ustaz2 kupiah hitam ni..tengok saja ka..kalau salam dgn pokok getah tu takpa jgk..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.