Monday, May 25, 2015

Penyakit Bahaya 'Sindrom Melayu'

Madu tualang power! Click here


Serius dah ni. Kah kah ka kah!!!

Tanggapan bahawa penyakit yg dibawa pendatang cuma yg berasaskan lendir-lendir atas salah sama sekali.

Tak cukup dgn siplis, gonorhea, VD dan bermacam-macam lagi penyakit memalukan, depa bawak kusta pulaaak dah. Kah kah kah kah!

Tapi Dol,

ada lagi satu penyakit merbahaya.

Penyakit nak jadi Melayu.

Peliknya, tak ada pun pendatang ni nak jadi Ah Seng ka atau Rajoo ka. Semua nak jadi Melayu. Kah kah kah!

Semua nak dapat PR.

Semua kalau boleh tak nak balik. Semua nak mati di sini. Kah ka hka hkah kah!!!

Semua nak pandai cakap Melayu, nak jadi Melayu lebih dari Melayu.

Kalau boleh nak masuk siap jadi lembaga Tabung Haji.

Kah kah kah ka hkah kah!!!!


2 comments:

  1. tibai jangan tak tibai.helmi tak tau ka kat sungai buloh ada hospital kusta?tetiba dia kata pati bawa kusta.selam ni m,sia tak ada penyakit tu ka?nak tutup lobang TH,1MDB,FGV la tu.hahaha!

    ReplyDelete
  2. Nak aleh perhatian massa...kesihatan penting ko...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.