Tuesday, May 19, 2015

Penggunaan Tetek Untuk Melariskan Produk

Madu tualang power! Click here


Kempen boikot MekD kita dulu haram tak menjadi. Akhirnya Melayu berbondong-bondong juga makan MekD. Kan?

Buktinya, kedai MekD ini masih ada merata-rata sihat segar bugar. Kah kah kah kah! Ptuih!

Seriously, aku dah berpuluh tahun tak makan MekD.

Pertamanya, harga mahal macam gampang.
Kdua, entah apa racun, entah berapa puluh pengawet, entah berapa ratus perisa dibubuh. Tak berkhasiat langsunglah.
Ketiga, bukan sedap sangat pun. Bukan kenyang pun. Kan? Silap haribulan berak cair. Kah kah kah kah!!!

Berbalik kepada bab tetek, menurut undian penggemar-penggemar tetek sedunia satu ketika dahulu, hasilnya terbukti bahawa saiz tetek yg optima ialah yg muat-muat 'champangne glass'.

Tak payah besar-besar 4D, 44D, 55D.


Besar-besar nak buat hapa? Kah kah ka hkah!!!

Habis beratus beribu jumpa doktor nak bagi tetek besar, buat hapa? Kah ka hkah kah!!!

Tak takut dah tua-tua nanti melayut terbuai-buai? Kah kah kah!!

Atau pun untuk senang menyusukan anak? Boleh libas kiri, kanan, belakang?? KAH KAH KAH KAH!

5 comments:

  1. Bang..tu bukan iklan mcd..brand lain tu..hahaha..bahaya tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kAH KA KAH
      aku tak perasan la.
      tq,
      tq!

      Delete
  2. Dol, gambar tu iklan Carl's Jr. Lu tau tak apa beza McD dengan Carl's Jr?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laaa...
      kahkahkah!
      Kejap lagi aku tukar.

      Delete
  3. baguslah admin nih...memgaku kesilapan serta merta dan berfikiran terbuka...menerima teguran dgn berhemah..
    Tapi admin,rase aku breast kat burger tu bukan "tetek" ayam...
    Hehehhehe..

    KIPIDAP!!!Don Gibab!!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.