Thursday, May 14, 2015

Memperkenalkan! Wak Dogol UIA

Madu tualang power! Click here

Kah ka hkah kah kah!!!

Inilah Wak Dogol UIA.

Kata Wak Dogol, "kampung saya tak kena GST pun"

"Org kampung saya beli prepaid RM10 dapat kredit RM50" Kah ka hkah!!
"Org kampung saya jual getah buku harganya RM20 sekilo" Kah kah kah!
"Saya pun selalu makan getah buku" Kah ka hkah!


Gambor close-up. Tengok tu siap ada lebam di dahi ala-ala Saiful BauKari. Kah kah kah!

6 comments:

  1. Muka macam CIBAI jeee

    ReplyDelete
  2. Muka Macam CIBAI jeee

    ReplyDelete
  3. Tak lama lagi tentu akan dinaikkan pangkatnya. Bodoh punya melayu jenis ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu jenis ini memang ramai. Mereka ini walau pun sudah basah di sekuruh badan di kencingkan oleh pehak yang "DULU, KINI dan SELAMA" nya tetapi yang aneh nya mengapa mereka masih setia dengan puak puak "SYAITAN YANG DI KENALI". Yang terakhir ada lah bencana TH yang telah berjaya di porak peranda kan oleh seorang MAMAK yang hanya berkelulusan S.P.M pun mereka masih akur. Apa punya lahabau puak puak ini.
      Bertanda "HITAM" di dahi bukan tanda nya seseorang itu beriman. Tok tok sami lagi hebat kerana di dahi mereka ada tiga line berwarna putih. Lihat sahaja wajah yang berdahi hitam tu, ada tak cahaya "NUR KEIMANAN"di wajah nya. Wajah bereka yang beriman selalu nya berseri seri kerana cahaya "NUR KEIMAN" biasa nya pantulan dari hati yang bersih. Bersih lagu mana kalau merampas mick dari seseorang yang nak memberikan pencerahan kepada audian yang masih sangsi dengan GST. Yang menyedih kan kerana ia nya berlaku di sebuah gedong ilmu yang di panggil UIA, bukan di tepi jalan atau di pasar pasar malam. Jelas di sini bahawa mereka yang di tugas kan mendidik anak bangsa masih rendah tahap pencapaian akedimik mereka seolah olah setaraf dengan kelulusan CEO TH. Biasa nya mereka yang saperti ini di lantik kerana pandai "MENGIPAS".

      Delete
  4. Mampos lebih baik dsri idup?

    ReplyDelete
  5. try bubuh botol plastik dalam juboq..............
    mesti mau punya...............
    sekor lagi haramjadah.................

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.