Tuesday, May 26, 2015

Jepun Pun Nak Tumpang Sekaki 2 Kaki

Madu tualang power! Click here


Kah kah kah kah!
Mintak ampun bebanyak. Kah kah kah kah!

Idak le teman teringin naik keretapinya itu.
Kalau teman teringin bebenor, teman kumpul duit le pergi Jepun. Naik yg di Jepun sana.

Idak teman berani kalau namanya nak dibuat di Malaysia. Kah kah kah kah!!!!

3 comments:

  1. Kalau dia orang berurusan nak buat Projek MEGA2 ni adalah MEGA2 masuk maka hancurlah projek tu...beli kapal selam tak boleh menyelam lama2...buat Highway teknologi Jepun dgn kepakaran Jepun habis bolos berlubang kan.kan..buat Stadium runtuh2 semuanya..'

    Udah2lah Najib resignlah anda dah tak relevan....apa yang anda sentuh semuanya jadi sueey...

    ReplyDelete
  2. Assalam anon 9.57 AM, mohon pencerahan apa yang dimaksud dgn beli kapal selam tak boleh menyelam lama2...saya warga TLDM dan saya tahu kebolehan kapal selam kita...mohon jgn diulang sebut perkara yang tidak betul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg herannya, semasa operasi mencari dan menyelamat MH370 di Laut China Selatan dulu, kenapa kapal selam itu tidak diaktifkan langsung? Jika di Lautan Hindi Selatan apatah lagi, tentu tidak boleh diharapkan. Terbukti bahawa kapal selam itu tidak memiliki keupayaan seperti yg diwar-warkan. Itu belum lagi dibangkitkan pasal kapal selam yg di Sepanggar! Jika dijadikan tukun pun ada juga pekdahnya.

      Warga TLDM juga.

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.