Friday, May 22, 2015

Belanja Mencekik Naik 21%

Madu tualang power! Click here


Dol,

kita masih lagi di awal Sya'ban. Kalau macam inilah gayanya, apa kita nak makan dalam bulan Ramadhan?

Semua naiklah kalau dah kena cukai segala aplanchaw.

Yg tak naik IQ Hasan Malek.

4 comments:

  1. jgn bimbang. bulan ramadan bulan rahmat. makan free di merata2 tempat. selain bulan ramadan yg senak sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah kah!
      Memang betul. Ramadan memang ditunggu2 semasa zaman bujang dulu.

      Makan merata-rata. Sedap2 belaka.

      Delete
  2. Tahun ni bukan ore bujang aje yg tunggu mkn merata2. Ore kahwin pun sama gak.

    ReplyDelete
  3. bukan hanya iq ah san a maliq je yg x naik, cgpa 3.85+++ tu dok makan cokelat minda pun x naik-naik...jadi yg naik tu lah darah kita psl belanja mencekik dah naik!! lahabau lahanat punya dua ekor tu!!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.