Friday, May 8, 2015

Baik Bagi Jin Ifrit Uruskan Tabung Haji

Madu tualang power! Click here

Sejak perlantikan Azeeeez sebagai Pengerusi Tabung Haji yg baru, ramai yg dah terbau-bau taik kambingnya. Klik disini.

Mamak itu yg tak tau ujung pangkal, tiba-tiba dapat cincin. Kita tak tau la dia sarungkan kat mana. Kah kah kah!

Pencarum di Tabung Haji rata-ratanya org kampung/org berpendapatan rendah yg mencarum sedikit demi sedikit dgn harapan satu hari nanti berpeluang ke Mekah menunaikan fardhu itu.

Berapa kerat sangat org kaya-raya menyimpan di Tabung Haji? Kalau nak ke Mekah pun puak-puak ini akan menggunakan khidmat travel agency. Kan? 

Sudah sampai masanya kita bagi sama jin ifrit sajalah untuk menguruskan Tabung Haji. Yakinlah jin ifrit tak akan mencelup tangannya ke dalam peti Tabung Haji utk membeli tanah yg bukan-bukan.

Jin ifrit tak akan buat kerja bodo maslan beli tanah mark-up bepuluh kali ganda.

Tabung Haji telah tunggang-langgang-terbalik-pusat sebab diuruskan manusia.

Menengokkan gelagat manusia dgn duit Tabung Haji, jin ifrit, setan, iblis & polong pun naik malu la.

Kalau duit zakat pun turut kena punggah nanti, habis lari ke tempat lainlah geng-geng syaitan ini sebab manusia pun lagi advance & sistematic buat kerja pokaimaknya. Kerja jahatnya pun dah kalah setan. Kan?

Sila klik utk ke website ini yg penuh dgn fakta penyelewengan duit Tabung Haji. Fakta bukan auta.

7 comments:

  1. Bukan baru, dari hari dilantik Rakyat dah tahu duit TH akan disamun.
    Semua yang dilantik oleh PM semua bagi jawapan merapu. AJK jawap tak tahu boleh lagi diterima tapi bila Pengerusi TH jawap tak tahu....jadi wabak bila rakyat mendengarnya.
    Pengerusi TH boleh kata tak tahu.
    1.Apa hukum pada manusia seperti ini dibayar gaji setiap bulan dari TH?

    2. Duit yang dibayar TH adalah duit sapa?

    3. Siapa yang sebenarnya pengerusi TH?

    4. Berapa gaji yang dibayar TH pada Pengerusi TH?

    5. TH membeli tanah atau dipaksa beli taa tersebut?

    Duit penat lelah orang susah habis disamun dalam diam.

    ReplyDelete
  2. Setan puak puak ni

    ReplyDelete
  3. Fala vutoh paria
    Kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Pengerusi TH hanya lulus SPM? Layak ke? Bodoh le tu. Najib yg lantik Azeez selepas dia cium tangan Rosmah yg mulia sgt borosnye. Haha. Jd yg lantik lah salah. Mana Khalid IGP tk reman Najib & Azeez Mamak???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib dulu belajar pun tak habis juga, takat MCE shj. Lanjut pelajaran untuk buat ijazah separuh jalan hingga 1976, bapanya Tun Razak meninggal dunia lalu Najib dipilih menggantikan tempat bapanya di DUN Pekan kemudian jadi MB Pahang. Itu fasallah kebodohannya terserlah nampak nyata.

      Delete
  5. aku nak beli potret monamaslan............
    kah...kah....kah......

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.