Friday, April 17, 2015

Setan Pun Malu Nak Ke Permatang Pauh

Madu tualang power! Click here


Yusni Mat Piah berduit.

Sebab dia tahu dia akan dibungkus & diguni, dia mau jugak bertanding PRU lepas. Sedangkan yg dibawanya cuma 690 penyiokong. Hasilnya, kalah teruk macam bodo gila, duit deposit hangus.

Entah-entah adik bongsu dia pun mengundi Chegu Bad. Kah ka hkah!


Duit banyak sgt la tu boleh buang, boleh dihanguskan setelah kalah, janji hati puas Chegu Bad tak menang. Janji hasad dengki setan lahanat tertunai.

Apa tak setan iblis, kalau senang2 kasi duit hangus.

Membazir itu iblis la kan? Kan sarban 5 kilo kan? Kan?

Usahkan Yusni Mat Piah, setan pun tak mau pegi Permatang Pauh.

Setan pun reti basa malu lah!

Kesian Yusni Mat Piah.
Yusni Mat Piah cuma menurut perintah.
Ini sudah jadi kes ustaz membalacikan ustaz.

Kah kah kah kah kah!!!!
.

10 comments:

  1. Wahai Geng Juhala, 690 undi adalah contoh hasilnya jika PAS rela berjuang bersendirian.

    ReplyDelete
  2. Aku yakin syaitan pilkuda tak kan dtg

    Begitu juga syaitan pilayam pon tak kan dtg

    Syaitan hellFire pon tak kan mau dtg

    TAPI...dari dlm gelap depa gerenti bg arahan

    Klu terdesak sgt2 depa buat muka tak tau malu akan dtg jugak utk pedajai serta buat muka SIAL

    Bro,
    Utk buat FITNAH tuu upah ganjaran RASUAHnya lumayan woo!

    Skrg dah ada 'nas' baru bhw buat FITNAH tuu sunat hukumnya dan amat BESAR pahalanya.. dan..

    RASUAH tuu pulak ibarat ganjaran pahala utk sifakeh mulia jer!

    ReplyDelete
  3. Fitnah lah TGHH sepuashati.. kami majoriti ttp menyokong beliau demi mahu mempertahankan beliau dari terpalit dari segala fitnah yg dilontarkan kpd beliau yg boleh mengundang bala....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah pada Hadi dapat bala... Hadi fitnah org lain tak apa.... haiya... fitnah tetap berdosa yg lebih teruk drpd membunuh walau siapa pun yg ucap... jgn taksub mcm puak Syiah...

      Delete
    2. kah...kah...kah.....
      terbaik bro..........

      Delete
  4. kami MAJORITI? Hoi! hang baru pekena ayaq ketum ka woi.....geng ustaz gila umngok tu berapa kerat saja.....yang kurang pelajaran dan terencat akal tak boleh berfikir saja wki....mak aku yant berumo 80 pun dah cakap Hadi ni dah mengarut.....

    ReplyDelete
  5. aku dah jangka dah. kumpulan ustaz(?) ni akan berusaha spya pr tewas di p pauh. caranya? undi umno. tgklah nanti

    ReplyDelete
  6. yusni kurus kepala setan............
    kurus2 kawin dua..........
    kah...kah....kah......

    ReplyDelete
  7. Yusni menurut perintah.
    Yusni kawin sudah tentulah amalan sunnah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah...kah...kah......
      wala pada pilkuda maksom......

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.