Wednesday, April 15, 2015

Kisah Ustaz Ahmad Awang Sebagai Pegawai Pencegah Maksiat

Madu tualang power! Click here

Ahmad Awang kena gam

Bayangkanlah, Ustaz Ahmad Awang pun puak2 hulamak ini boleh buat main.

Ustaz Ahmad Awang itu mengajar ilmu agama. Cara dia mengajar amat bagus, dan dia tidak perlukan cara seperti Ustaz Kazim yg berselang-seli cerita lucu lucah, bawah katil atas katil, ada nyanyian ada tangisan. Kah kah kah!

Kalaulah HAMNO yg meng'gam' Ahmad Awang, perkara biasa. Ini yg meng'gam' Ahmad Awang ialah kawan sendiri.

Kerja ini dah lebih teruk dari kerja iblis.

Ahmad Awang bukan orang kecik, dia pun serupa anak Awang sorang lagi tu. Kedua-duanya alim ulamak.

Dia mengajar ilmu agama sebijiklah macam sorang lagi anak Awang tu. Sama pekerjaannya, menyuruh buat baik melarang buat dosa.

Bezanya, dia bukan ahli parlimen dan tidaklah seperti anak Awang sorang lagi tu yg setiap bulan boleh cucuk kat dinding keluar puluh2 ribu.

Bezanya juga, Ahmad Awang pendokong Pakatan Rakyat.

Oleh kerana itu, Ustaz Ahmad Awang wajiblah di'cop' menyokong Anwar Ibrahim, ajen Amerika, ajen insuran, ajen MLM, barua PKR & kaldai DAP.

Dan ini amat tidak kenalah dengan anak Awang sorang lagi tu yg tak senang dgn Anwar. Kalau dia OK dgn Anwar, apa pasal tengah malam buta hantar rombongan meminang Ku Li? Bukan dia tak tahu Ku Li itu calon tetap presiden HAMNO setiap tahun?

Kahkahkah!!!



Namun tidak dinafikan, Ustaz Ahmad Awang juga punya sejarah yg gelap. Dia suka mengendap. Hobinya mengendap. Kah kah kahka kah!

Dosanya yg paling besar dimata hulamak2 & ustaz-ustaz gila (UG) ialah dia ter'skodeng' ketika HAMNO nak ber'projek geli-geli' dgn PAS.

Ustaz Ahmad Awang sudah potong stim. Kah kah kah kah kah kah kah!!

Ustaz Ahmad Awang ni la yg punya angkara sampai HAMNO-PAS tak jadi bersetubuh di Perak pada 2008 dulu. Kah kah kah kah!!!

Kalau tak ada Ustaz Ahmad Awang, dah lama PAS Perak hancai-boncai terbarai. Sampai sekarang PAS Perak resah gelisah memendam rasa, HAMNO tak tertahan-tahan ayor lior menitik-nitik. Kah kah kah kah!!!

KAHKAHKAHKAHKAH!


6 comments:

  1. kalau ini berlaku di Selangor, Azmin mesti masuk campur. ini bukan masalah dalaman pas, ini berkaitan dengan agama. jangan sampai kena tegur dengan sultan.

    ReplyDelete
  2. Sudah menjadi perkara biasa dan tidak menghairankan lagi, puak yuji akan mencantas siapa shj yg tidak selari dgn mereka. Tiada kena mengena dgn PKR langsung!

    ReplyDelete
  3. hamno-Pas tak jadi bersetebuh...........
    mereka baru mula raba meraba.................
    tapi juara raba dah mati................
    kah....kah....kah.......

    ReplyDelete
  4. Kami sokong TGHH.. adalah berbeza ulamak yg sokong hudud berbanding yg sokong puak penentang hudud..

    ReplyDelete
  5. Ustaz Ahmad Awang entah dari mana yg digunakan oleh parasit dlm PAS utk lawan HJ Hadi...

    ReplyDelete
  6. dua org diatas ni menganggap hadi maksum suci murni. taksub betul. hati2 jgn sampai tergelincir aqidah kamu

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.