Sunday, April 19, 2015

Kerala 'we'? Gujarat 'we'? Punjab 'we'?

Madu tualang power! Click here


Kah kah ka hkah!

'We'? 'Kami'?

Kah kah kah kah! Apa yg 'we'? Sapa 'we/kami' ni? Kah kah kah!!!

Best sangat ke jadi Melayu ni? Kah kah kah!

"Dia kincin tara munyi wooo" Kah ka hkah!

Tengkorak habah dia lah yg berjambul 'we'. Kah kah kah!


5 comments:

  1. Bhai LL...

    Sedap ooo Toddy Palm Syrup... buat juadah berbuka posa pon orait gak... Hahaha

    Unggelekey Nalladeyy

    ReplyDelete
  2. Puak2 mamak ni lah yg suka sibuk campurtangan urusan politik melayu...kaki kipas...kaki bodek...itu jer depa tau..

    ReplyDelete
  3. Mamak ni tahu fakta atau tidak tanah melayu ni adalah didalam kepulauan melayu. Ini bermakna org jawa, bugis, banjar, aceh tu semua dari rumpun yg sama kecuali yg dtg dari kerala tetapi perasaan mereka melayu.Keturunan mamak bukan termasuk dari rumpun melayu, ada faham ke. Ni tidak dia yg perasaan lebih melayu dari melayu...............tapi asyik nak menjahanamkan org melayu sejak zaman kesultanan melayu melaka lagi.

    ReplyDelete
  4. hahaha..mmg susah bila ada bangsa yg ngaku dia bangsa lain. Mcm seronok je ngaku melayu. Umah dia ni xde cermin ke

    ReplyDelete
  5. Apa ada pada bangsa..Allah tak tanya bangsa sebab dia cipta tapi Allah akan tanya agama sebab nak menentukan syurga dan neraka kalau melayu asyik mata duk kuyu pun nak buat apa...fikir2kanlah. Moralnya...apabila kita memperlekehkan bangsa samalah juga kita memperlekahkan Allah, sebab Allah yang ciptakan pelbagai bangsa dan keturunan.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.