Monday, April 20, 2015

Kenapa Sampai Ke Manchester Minum Teh?

Madu tualang power! Click here


Kah kah kah kah!

Kesian Aji. Kesian. Sekarang ini, sepuluh patah Aji cakap, 23 patah orang akan belit. Kah kah kah!!!

Salah Aji jugaklah, kenapa Aji ikutkan sangat kerenah anak-anak merpati Aji?

Anak-anak merpati ajak minum teh di Manchester, Pak Aji turut serta. Sepatutnya Pak Aji cermatlah sikit. Jagalah kelaku sikit. Aji org paling besar dalam PAS. 

Tapi kalau pekena teh di Jakarta kira OK la sikit kan? Kah ka hkah kah!!!

Pekena teh di Jakarta

Pekena teh di Shah Alam


10 comments:

  1. salah aji jugak...........
    sebab aji bahalol.......
    kah...kah...kah......

    ReplyDelete
  2. Bhai LL...

    Ini ikan Aji .... dam Aji.... kail Ajiking.... Hahaha

    ReplyDelete
  3. Aji kuat kencing

    ReplyDelete
  4. ERANA

    KERANA ia mrupakan wahyu yg tlh pon dijanjikan oleh TUHAN

    LIHAT kdlm surah ke-17 ayat 63
    Iaitu surah AL-Israa'...(17:63)

    Ddlm ayat diatas itu (17:63), diceritakan "PUNCA" atau "umbi" kpd sgl MASAALAH ddonia ini..

    ALLAH telah pon mngajar Iblis bgmn utk tipu = bodohkan = SESATkan = syirikkan anak cucu cicit Adam as tak kira sesiapon pon jua HATTA hullamak no.1 & no.2 donia skalipon!

    "Sesatkan/SYIRIkkan mrk dgn "HARTA" & "anak2".." yakni anak2 Adam as yg dpt dibeli sbg sokongan/KUASA! (17:63)

    Lihat...bgmn isu "HARTA"/duit/ESOS/BALAK/derma/PROJEK/proxy---Iblis pasang JERAT

    DAN...bgmn isu "anak2"/KUASA/sokongan---dpt dibeli/dikuasai dgn HARTA---Iblis bg idea

    Drp ayat itu (17:63)..
    ---No.1 paling utama ialah "umpan" HARTA/duit/ESOS/balak/PROJEK/proxy dsbnya
    ---No.2 dpt kan "title" KUASA(dgn sokongan "anak2" cucu cicit Adam as yg mampu dbeli/dbodohkan)

    Itulah PUNCA dan "umbi" kpd sgl-semua MASAALAH yg trjd diatas donia ini lebih2 lg kpd lebai2 kopiah sorban yg ber'IQ ciput bwh drp gred-3 yg hanya PRASAN & tahu mnghafal shj!?

    Drp ayat (17:63) diatas itu..
    Apb dpt mmiliki PUNCA No.1 = HARTA maka mudah memanipulasi No.2 = anak2 Adam as yakni mbeli KUASA sokongan

    Sbb itu cukong2 sgt mudah menguasai politikus2 SETAN umno dan... dgn sgt MUDAH pula otai2 setan2 yg dikenali dpt menguasai lebai2 fakeh bwh drp gred-3 drp puak UG!?

    Sbb itu nabi2 as dan sbnr7PENCINTA kpd yg'HAQ(kbnaran) tidak tidak tidak & TIDAK pernah samaskali meminta upah = bayaran = sampul = gaji =ELAUN = walaq = title = glamor = PANGKAT= gelaran dari kalangan ssama manusia dewa-dewata-raja-kisra-kaisar ddlm sjarah hidup mrk demi mnyuloh sbnr7ERTI CAHAYA KBNARAN..

    LIHAT..lihat jwpan mrk/nabi2 itu dlm surah ke-26
    Iaitu surah As-Syuaara' (26:109)...(26:127)...(26:145)...(26:164)...(26:180)

    Juga ddlm surah Yunus (10:72)

    Juga surah Hud (11:29) dan bnyk lg disurah2 yg lain klu bnar2 ingin seNAFAS-sejiwa dgn mrk ddlm mnyuloh sbnr7CAHAYA KBNARAN..

    "Aku ssekali TIADA mminta upah-GAJI-pangkat-GELARAN dr sesama mnusia krn "ganjaran"ku hanya dsisi ALLAH shj smata2"!(26:109)

    HANYA dan hanya org2 yg "TIDAK-prasan" serta "TIDAK-meminta2" "upah-dan-GELARAN" shj yg bnar2 akan dpt bnar7 dpt mnyelesaikan sbnr7 MASAALAH dikalangan ummah!

    SOALnya..
    Layakkah silebai2 fakeh sorban bebal yg sgt2 PRASAN mngaku konon2nya sbg ulamak itu betul2 layak dianggap "wostad/hullamak" sdangkan mrk sgt2 TERANG sekali tlh pon terperangkap ddlm sangkar-JERAT Iblis yg sgt2 GELAP sprt diatas itu!?

    Ddlm jerat-perangkap ygGELAP itu, yg penoh padat dgn sgl MASAALAH2 dan mrk pula ingin mmbodoh KELIRU kan umat masuk kdlm prangkap GELAP dgn mnambah lg masaalah kpd MASAALAH yg makin padat brtanmbah2!!

    INGAT
    Ingatlah..
    Bhw sbnr2 CAHAYA KBNARAN itu sgt2 mudah & tramat2lah MUDAH!

    Ibarat CAHAYA TERANG mentari ditengah2 hari digurun Kalahari-sgl2nya MUDAH sgt2 jls klihatan!

    Sbnar2 ulamak..tidak mintak diri mrk diGELAR ulamak..TIDAK mintak upah-gaji pangkat & GELARAN2!

    Sbnr7 ulamak terasa sgt2MALU dan sgt2TAKUT/riya' klu digelar ulamak!

    Sbnr2 ulamak hanya ingin mnyuloh sbnr7CAHAYA ygTERANG demi amanah CINTA-kaseh-SAYANG utk "selesaikan" sbnr7 MASAALAH ddlm ummah!

    Itulah sbnr2 ulamak PEWARIS nabi2..

    "Aku ssekali TIADA mminta upah-GANJARAN krn "upah"ku HANYA dsisi ALLAH"!

    Aarinal-haqqa-HAQQAN .."

    Tuan2 & puan2
    Layakkah mrk yg bebal & dah kena JERAT-IBLIS ddlm gelap itu dgelar sbg ulamak????????

    Sbb itu mrk suka masuk lobang BEWAK dan dipatuk ular yg sama brkali2!!!

    If you really want to know The TRUTH...The TRUTH is very very very SIMPLE!!!

    Nota:

    Upah/GANJARAN = gaji = ELAUN = ESOS = BALAK = PROJEK = proxy = komisyen = title = pangkat = GELARAN(Fakeh ulamak dato' TanSri dll) = glamor = dipuja2 = RIYA'

    ReplyDelete
  5. lari tajuk sikit kalu kerusi no 1 tu,masih lagi diberi kepada pil kuda tu PAS FOR ALL akan tingai KENANGAN yang tak akan KEMBALI lagi. pemimping yang bukan dikalangan ulama akan jadi MELUKUT TEPI GANTANG.

    ReplyDelete
  6. jenis tak pernah masok lokap dlm berjuang ..mcm tu ler...respek lu org yg bukan lebel ahli syurga...

    ReplyDelete
  7. Kebetulan sajaa,
    Tadak apa-apa pun.

    Minum di Shah Alam nanti orang tau.
    Di Jakarta orang tak nampak.

    Malangnya sudah pecah lubang
    Alasan!! Kesiaaan.
    Buat apa di _Jakarta? Kesiaaan.

    Aji naik moto tolong bn menang

    ReplyDelete
  8. itu minum teh tahun bile? tolong check tarikh jgn main bantai sahaja...........ulama adalah pewaris nabi, siapa hina ulama hina nabi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ulama fitnah pil kuda.......
      tak baik cakap pewaris nabi......
      nabi tak fitnah........
      kah....kah...kah.....

      Delete
  9. tolong check tarikh bile minum teh? tu 5 tahun lepas punye cerita or diorang gi cameron highland! lain kali jgn main bantai jer letak

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.