Saturday, April 4, 2015

Cerita Khurafat Hari Sabtu

Madu tualang power! Click here


Kerap dah aku terima komen sebegini dalam Libang Libu. Tak pernah aku siarkan pun.

Ceritanya, menyuruh org beli nombor ekor. Kununnya, ada barua yg dpt meramal tepat nombor ekor yg akan menang besar.

Lanchaw! Kah kah kah kah!!!

Kerja lain tak ada, asyik nak dapat duit mudah.

Kalau nak lagi mudah, pergi mengangkang tepi jalan tadah tempurung mintak sedekah. Kah kah kah!
Itu mudah dapat duit.

Nak mudah lagi dan sedap, pegi mengangkang atas katil di Jalan Alor. Kah kah kah!
Duit dapat. Sedap dapat.

Nak sedap lagi pegi mengangkang menonggeng kat Mbah Kaboiren kau tu.

Kah ka hkah kah!


4 comments:

  1. Saya pun terima belambak benda macam di ruangan komen. Tak pernah sayap publish...syirik dan khurafak.

    satu lagi yang buat saya rimas...adalah komen berbentuk iklan. Beratus-ratus satu hari. Saya buat tapisan di google chrome pun ada masalah juga sebab yang patut lepas pun tak terlepas. Itulah sebabnya sesetengah pengomen komplen yang saya tak publish komen dia orang

    ReplyDelete
  2. Yang paling LAHANAT Ibu Puspita ni siap sebut nama Allah dalam mempromosikan kehandalan Mbah Kaboiren membuat ramalan nomor bontot.....dia tak tahu kat Malaysia ni kalau tikam bontot lain makna dan lain jadinya...

    ReplyDelete
  3. Kalau Embah tu betul2 hebat kenapa dia tidak boleh predict saham Hang Seng, Wall Street dll dan seterusnya menjadi lebih kaya dari Robert Kuok

    ReplyDelete
  4. rocky the great brown unused dick says: aku rase si embah ni sebenarnya co-pilot tu; misi dia nak puja dalam utan kah kah kah kah dasar jubo bernanah betul..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.