Thursday, March 26, 2015

PAS vs DAP: Sapa Nak Pancut Dulu?

Madu tualang power! Click here


Kah kah kah kah kah!!!


Membaca laman2 berita politik sekarang amatlah menggelikan hati.

Masing2 suruh cepat keluar.

PAS suruh DAP keluar cepat-cepat.
DAP pun turut sama menggalakkan PAS cepat keluar.

Kah kah ka hkah!!!


Semua orang nak main lama bangang. Kah kah kah! Itu sebab segala macam ubat kuat batang ada kat kedai. 

Kah ka hkah!!

Buaya, ular sawa, napoh, cakcibor pun nak main lama. Tak mau pancut2. Tak pulak depa suruh si anu keluar dulu. Kah kah kah!!!

Orang nak main sampai berlengas. Biar sampai peluh meleleh ke keting. Kah kah kah!

Ini tidak, kejadiannya baik tua nak mampos baik muda yg masih kencing menggigil, masing2 menyuruh si anu cepat keluar. 

Yg ini boleh main sampai mampos! kah kah kah

"Kau la keluar dulu! Kau la keluar dulu!"

Yg menyuruh itu, tak mahu pulak dia keluar dulu.

Berpenyakit kot.
Batu karang ke woi?? Salur kencing tersumbat ke woi??
Kah kah kah kah!!!


5 comments:

  1. Bhai LL...

    Hahaha.... Patutnyer kiter pi lagakan lagi...

    ini kapla bapak hang.... ini kapla bapak lu .... kasi laga.... baru la boleh panchot awal.... Premature Ejaculation.... Hahaha

    ReplyDelete
  2. Tuan Ibrahim Tuan Man@ TITM kata LGE & DAP tuu biadap

    Gua pon heran woo..

    Yg kaki FITNAH ponteng khianat u-turn belit dolak-dalik serta langgar JANJI tuu perangai & AKIDAH siapa agaknya yg diWARISInya? dan itu bukan BIADAP ker tu?

    Yg tup-tup pi sorang2 tak mau BERBINCANG langsung tu.. yg rasa pandai tapi BODOH..la nih dah memang betoi2 BODOH dibodoh kan oleh hamno seBODOH2nya tuu, bukan biadap lg bodoh ker??

    Gua pon heran camner Husam Mat Sabu Salehuddin Mahfudz Suhaizan dll boleh REDHA dgn presiden ISLAM yg pd pandangan mrk masih tak BIADAP & tak BODOH brtingkat2 tuu!

    Camner punya punya MUSIBAT baru depa nampak BIADAP & BODOH gamaknyer yea?

    Gitu ler akibat kena PUKAU sindrom konon2 dah ada WALAQ "baiah" kpd ularrrrrMAK yg depa dah sama2 jd BODOH takleh nak pikior dgn RASIONAL, krn TAKUT derhaka kpd sikaki FITNAH,, sbb tu takleh nak CABUT & takleh nak KLUAR drp penjara-MINDA seolah2 sikaki FITNAH masih tetap ddlm SYURGA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa punya walaq baiah bodoh dgn sikaki pitnah woi!

      abih tu klu tak kluar dan tak pancut2 bila nak dtg syiook!

      apa punya "baiah" bodoh punya worang la woi!!

      Delete
  3. Pusing dan kona lipat atau kona rothman macam mana pun, aku tetap mengatakan Hadi serta geng UG itu bodoh lagi bebal.

    ReplyDelete
  4. Ha ha ha!

    Mahfudz Omar seolah2 dah CABUT & bawak KLUAR "keris" & "pedang" bertikam lidah dgn hamno ddlm parlimen.. mcm HERO filem Monggolia jer rope nyer

    Klu lah siMahfudz tu CERODIK sikit jer..dia tak perlu CABUT & bawa KLUAR "keris" & "pedang" tu utk tikam hamno kat dlm parlimen...yg dia WAJIB 'tikam" trlebih dulu adalah MSU & Hadi yg berbelit2 buat FTNAH serta mlanggar/mnodai JANJI.

    Itulah bezanya diantara niat-GELAP-songlap dgn CAHAYA-HATI dgn niat-ygTERANG!?

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.