Wednesday, February 11, 2015

Sapa Tak Kenal Mohtar Arsenik? Bakal Ketua PR

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah kah!!! Ini aku cedok dari PasMa Pahang.
Baru aku tau Mokhtar Arsenik ini berasal dari Terengganu. Kah kah kah!


Pasma Pahang mencalonkan Mokhtar Arsenik sebagai ketua PR.

Kerana beliau seorang ulama yg muktabar dan sikkoh dan mempunyai pemikiran yg kritis di Pahang (asal Terengganu).

Bukti ketokohan Beliau ;

1- Dapat menghidu dan secara kasyafnya boleh mengesan munafiq dimana2.

2- Doa yg sentiasa makbul dan pandai mengajak anak muridnya solat hajat siapa yg melawan beliau. Dengan ini musuh akan terus jatuh.

3- Sentiasa menyuarakan pendirian dan diterima ramai dan di iktiraf dunia iaitu FACEBOOK!

4- Kecerdikan, ketokohan, bijaksana dan taat setia beliau terbukti apabila berdemo menentang sahabat sendiri.

5- YB ADUN Facebook dengan menang lebih 1000 majoriti.

6- Cerdik tahap Martin Luther King apabila sentiasa menggunakan anologi2 yg amat bersesuaian dengan arus masa sekarang. Seperti bayi dan tahi dalam pampers.

7- Dan banyak lagi.

Maka dia lah insan terpilih untuk menerajui pimpinan PR! Tidak ada insan lain yg layak selain beliau! Hebat!!

3 comments:

  1. Anugerah tuhan jugak ke dia ni?

    ReplyDelete
  2. aku duk kat pahang tau lama dah,memang mokhta snake,tontonwi dan ramai geng UG yang duk 'lepak' kat pat pahang ni pun asai ganu. sementah lagi depa dua orang yang kuat sangat bekap pak tua UG/GU.Tak sama ngan yb tanjung lumpuq ustaz rosli jabbar asai kelantan.nama ketua dewan ulama pahang,tapi akhlak macam.... tu ada pondok kat kuantan satu,kat kombongja pong da gak. memang betoi anugerah dari ALLAH! tapi tak leh jadi idola,tak leh jadi pengikut dia haru hijau jadi haru biru kalu ikut dia

    ReplyDelete
  3. hari-hari kutuk orang.. hari-hari dapat dosa.. senang ke nak minta ampun pada empunya badan...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.