Wednesday, February 4, 2015

Perangai Stopa Ali Di Harakah

Madu tualang power! Click here


Bab kelaku pelik Stopa Ali dalam Harakah ini dikutip dari freemalaysiatoday

Yg mendedahkan kelaku Stopa Ali ialah Haji Ishak Surin, antara individu yg mengasas Harakah.

Sebenarnya, aku dah lama tidak membeli Harakah. Kandungannya semakin hambar dan tidak mustahil  satu masa nanti Harakah akan jadi macam Metro, penuh dgn iklan pil kuat batang & pil kemut. Kah ka hhka hkah!!!

Yg pertama didedahkan Haji Ishak ialah perangai HAMNO yg dibawak Stopa iaitu mengubah-suai biliknya di Harakah. Dah bermewah-mewah kata Haji Ishak.

Keduanya, kakitangan Harakah tidak mencarum ke KWSP. Ini perbuatan cilaka. Ini paling lahanat. Ini kerja suratkhabar PAS?

Ketiganya, Harakah dah jadi macam bapak dia punya menurut Haji Ishak dan beliau menuntut Stopa Ali berambus segera dari Harakah.

Kahkahkahkah! Kahkahkahkah! KAHKAHKAH! KAHKAH! KAH KAH!!

Berambus? Mintak berambus?

MB yg sakit pun kita tak boleh suruh berhenti, ini kan pulak jerung yg gemuk tengah makan sedap.

Jgn beranganlah Haji Ishak. Selagi ada Hadi selagi itulah adanya Stopa.

6 comments:

  1. satu spenda putih.............
    satu lai ada dua batang periuk kera.............
    kah...kah...kah....

    ReplyDelete
  2. Lu tunjuk itu gambar haa..gua nak meraoung punya bangga!

    Itulah gemilang hebatnya PARTI ISLAM SEMALAYSIA/Pas!!

    Hebat sungguh Hardy dan Stoppa Ally, hingga tak terkata!!!

    ReplyDelete
  3. betoi tu selagi ada pak haji tua disitu adanya pak stopa, Kan pak stopa ni mastrermind dalam segala masalah dalam parti HamPas ni. ada pengomen blog kata kedah jatuh kerna phalolradzi,Ganu jatuh adakah adun pengkalan kundur gak.semua berpunca dari mastermind pak stopA.bila sebut pasma semua geng UG/GU meroyan habis.takut sungguh puak UG/GU ni ngan pasma.ingat!pak tua stopa tetap akan selamat selagi ada pak haji hadi dan geng UG/GU ni.

    ReplyDelete
  4. hardy mampu angkat besi tu dgn anu dia.............
    walau pun dimakan usia............
    hidup pil kuda..............

    ReplyDelete
  5. rocky the great brown unused dick says: woi woi woi apesal post gamba wa tapi taro muka orang laen? woooo seddey wooo gamba kegemilangan wa diguna urang... wooo hooo hooo

    ReplyDelete
  6. Pejabat mewah--HARAKAH tak laku
    sibapak fitnah--FITNAH melulu
    London Turki--ESOS bmw
    Broka BARUA--pilKuda merapu

    Pejabat mewah HARAKAH tak laku
    bapak fitnah FITNAH merapu
    Kedah lingkup lingkup Trengganu
    dipimpin siBAHALOL yg ciput IQ

    BAHALOL penipu wajib diwalaq
    habis gondol hutan dan BALAK
    IQ metot prasan ulamak
    auta FITNAH mudah ler nampak

    Yg sbnr hebat TAK mintak diWALAQ
    HORMAT dan walaq dtg sendiri
    Integrity TRANSPERENCY MERIT terpacak
    CAHAYA memancar TERANG menerangi..










    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.