Friday, February 6, 2015

Mat Sabu Punya Nakei!

Madu tualang power! Click here


Dajei Mat Sabu!

Habis, kalau Aji tak datang mesyuarat, kira kapir lah? Kira bukan Islam lah?  Kah ka hkah kah!!!

Apa ni Abg Mat? Kah ka hka hkah kah!!! Abg Mat suda kasi bola tanggung.

Ini suda kira jerat boss sendiri ni Abg Mat... kah kah kah!

Kalau ambik MC tak kan tak boleh kot Abg Mat..

Farmasi yg jual pil kuda tu laku ke dia punya MC? Kah ka hkah!

Awas Abg Mat, jgn sampai jadi barua. Kah kah kah!!!

16 comments:

  1. ayat tu ayat menyakat tu bang mat oii,jangan wat nakai cam tu nanti bertambah merajuk pak tua kita,lagi meroyan geng terwala' tu!

    ReplyDelete
  2. Ni bukan nakei nih...

    Ni tambikei nih...

    ReplyDelete
  3. Kalau Hadi digelar "kafir" (engkar) sekali apa salahnya kan? Beliau dah beribu kali menggelarkan pihak lain "kafir"(engkar), tiada siapa yang nak membuat rusuhan pun? Kalau engkar janji maknanya bukan lagi "kafir" tetapi jauh lebih hina dari "kafir" iaitu "munafik" dan tempatnya adalah di Neraka Wil - Neraka yang dalam sekali (kafir hanya di neraka Jahanam sahaja).

    ReplyDelete
  4. Maksud mat sabu.. akhlak org islam sentiasa menepati janji dan amanah dgn tanggungjawab yg diberikan... simple.. tak yah sampai nak kafir mengkafir..

    ReplyDelete
  5. Bhai LL...

    Hahahaha..... memang Mat Sabu sedang menganjingkan Hadi Awang.... tak datang payah... datang plak payah.... Hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang pi mana nih bhai c++...

      aku menyampah baca blog hang sekarang nih...

      pok dee terbukti gagal mewarisi gaya penulisan hang aku habaq kat hang...

      hang cari la penulis lain...

      kesian kat pok dee...

      Delete
  6. habis kalau tuang presideng tak cerdik......nak buat camana lagi? tengok nanti jawapan ding vepaiya dan ding ayang!

    ReplyDelete
  7. Bodoh punya libang libuduh

    ReplyDelete
  8. Mat Sabu CAHAYA kpd rkyat

    pilKuda mmbawa kpd GELAP

    Nabi CAHAYA kpd ummat

    pmFITNAH brGELAP dgn peNYONGLAP


    CAHAYA menyuloh kdlm HATI
    DUIT terbang LONDON keTurki
    bongkak dan SOMBONG mnjd2
    songlap & FITNAH seHATI sejoli

    ReplyDelete
  9. Hang ni faham ke tak faham maksud mat Sabu tu? Janganlah tunjukkan diri tu bodoh bin bahalul sangat....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana ante broka dan BARUA
      zakar dan faraj berUSRAH2
      sibahallol ponteng u-turn dan AUTA
      mnjd ularrrrmak dan bapak FITNAH

      Delete
    2. Anon February 8, 2015 at 4:15 PM...

      sah anon February 9, 2015 at 9:23 AM tak faham...

      kalu hang cerita bab zakar dan faraj mesti dia faham...

      kesian kat dia...

      Delete
  10. Kaki auta dianjingkan...........
    senang cakap hardy kepala munafik............
    kah...kah...kah....

    ReplyDelete
  11. Siakap senohong gelama ikan duri
    sibengap pembohong trbaik jd menteri

    PONTENG u-turn sembunyi diGELAP barua broka FITNAH
    projek KOMISYEN songlap balak fuck'EH2 cover RASUUAH!




    ReplyDelete
  12. MARI KITA KENANG KEMBALI 'AMANAT HAJI HADI'

    apakah 'amanat' itu sudah menjadi sumpahan yg memakn diri beliau sekarang?

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.