Tuesday, January 27, 2015

Telunjuk Lurus, Kelingking Korek Hidung

Madu tualang power! Click here

Gambor semalam.


Cerita hari ini.


Kahkahkah!

Sapa kena ketum, sapa kena pil kuda ni?

Kalau PASMA tak mau berambus, jadi macam 13 Mei ke? Kahkahkah!

Berat dah ni. Stim tak mau tumbang-tumbang. Kah kah kah kah!!!

Purnamaku rabak

6 comments:

  1. dulu duk kat orang edaq pilkuda tapi sekarang dia yang telan pil kuda tu,nak tambah power kot?sepatutnya hj hadi and the gang UG/GU tu yang berambuih.kepala otak gang ni lebih sealiran dan sekata ngan umno.tu pun masih da lagi yang terwala' bekap pak tua ni.tu yang terasa diri tu 'HEBAT" cakap dia lebih kurang ustat satipol,ustat mokhtar angkoh,sombong.sok ka lusa tulat tunggin ka jangan salahkan penumpang2 yang bukan ISLAM tak nak naik bahtera PAS yang nakhoda tu pak tua hj hadi

    ReplyDelete
  2. Aku rasa ubat doktor yang diberi buat presideng ni mamai... makan ubat tak ikut preskripsi doktor....overdose. Nasihat aku pi buat tuan tubuh jwtan presideng, banyakan berehat teruskan usahamu utk jadi nelayang. Jawatan Presiden serahkan sahaja pada ahli.

    ReplyDelete
  3. hati ikang semaking kotor........
    kah kah kah

    ReplyDelete
  4. hati koranng yg makin itam....

    ReplyDelete
  5. kih3,,,dengkinya kat presiden PAS..hati melayu2 bodo yg itam legam...

    ReplyDelete
  6. hati korang yg itam....bese la org yg hatinya itam tak sedar diri mcm korang seme..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.