Friday, January 23, 2015

Ingat Lagi Si Fairus Org Kuat Anwar Ibrahim di Penang Dulu?

Madu tualang power! Click here

Ini rupa orangnya ketika masih dalam PKR. Masih ada kuman resdung. Kah kah kah!


Ini rupa dia ketika dah jumpa skru auta. Kuman resdung ada lagi tu. Berlubang-lubang pipi.


Kemudian dia jadi labi-labi. Berkulit tebal. Resdung pun makin kurang. Kahkahkah!!


Ini dia rupa orangnya sekarang. Putih bersih. Licin licau. Cantik kulit muka. Kah kah kah kah!
Ptuih!


Moral of the story,

dia dah dapat Dato',
dapat Sri,
dapat Prof,
dapat Dr.

Tak perlu pun bawak K-Y Jelly kehulu kehilir utk mempertahankan diri. Kah kah kah!
Tak perlu pun tertonggeng kehulu tertonggeng kehilir menjaja-dakwa ekzos dah rosak. Berbunyi kuat. Kah kah kah!!!

Kesian. Saiful BauKari dapat apa?
Dapat lebam 2 bijik atas dahi.
KAHKAHKAHKAH!!!! KAHKAHKAH!!!


10 comments:

  1. rocky the great brown unused dick says: Dato Sri Prof Dr? woaaaa.. kalu dapat Dato Sri, okey la wa tatak helan, suma negeli moley angkat punya, tapi "Prof Dr"? aik? ini olang bukan kilija pos ka? mana dia ada aja? apa paeyper dia kasik baca mau angkat PhD? haiyaa.. CTT moley tolong kasik spy ka? (wa ala ingat lulu itu nyanyi punya olang locker mao panggey dia "Dr" tapi balakang olang cakap itu Tuhan Halon ala bagi, langsong lia tala pakai "Dr" sama itu olang politik Perlis sana,... haiyaaa)

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon.. komen hg mcm pelaq.. tulis elok2 sikit

      Delete
  2. Bhai LL...

    EUROPEAN AMERICAN UNIVERSITY tue tak accredited la... Sijil boleh dibeli... Hahaha... Macam mana boleh dapat title Prof dand Dr tue...

    Ini semua sama sijil ngan Fazley Yaakob, Irfan Khairy, Azizan Osman dan ramai lagi... Hahaha

    Lawak siot...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  3. Waiyaa.....
    Latok sili tan sili plopeser loktol tuang pailus. Manyak panjiang lia punyia nama.... Hangtu pongtianak pong nama talak panjiang ini maciam maa..... Ini nama panjiang mana lia lapat? Belapa halega? Gua mau bili satu maa

    ReplyDelete
  4. Klu anda bnar2 bnar2 dan bnar7 mnjd DEWASA
    bnar7 ingin mnjd DEWASA
    sbnr7 DEWASA

    TIDAK dan tak perlu kpd "gula-gula"
    TIDAK hingin itu semua
    kecuali budak2!
    kanak2!

    HANYA
    HANYA dan hanya..
    ...hanya budak2 HINGUSAN shj yg kemaruk "gula-gula"
    kemaruk BERUK "gula-gula" glamor dipoja-poja
    kemaruk BERUK "dibodoh" rasa mulia
    BERUK "ditipu" rasa bijaksana

    TUHAN dan nabi2'NYA tidak sesekali mengajar utk mengejar "gula-gula" yg mnjd kemaruk BERUKan budak2HINGUSAN yg dah jd situa'Bangka..
    ..jd lah anda sbnr2 sbnr2 dan sbnr7 hamba'NYA barulah anda bnar7 mnjd DEWASA...sbnr7DEWASA yg tidak samaskali dibodoh ditipu dan dihina dgn "gula-gula" utk NAMPAK dan 'prasan' besar tinggi & mulia sdangkan hakikat diri anda adalah budak2HINGUSAN yg tak SEDAR diperbodoh sekemaruk'BERUK "gula-gula" demi mnjd hamba yg BODOH-hina bertuhan TOPEKONG kan sesama manusia yg sama2 mnjd DEBU tanah juga akhirnya..

    Hadoii..yg hullarmak juga mnjd budak2HINGUSAN!?
    fikir-fikir kan..

    ReplyDelete
  5. Hihi...sijil beli le ni..belajo mana dapat panggil Prof dan Dr sekaligus?

    ReplyDelete
  6. Patutla...k$t£y x pernah guna...ummmm...patutla si ketum bar suka

    ReplyDelete
  7. Prof hanya mereka yg bekerja dengan dunia akademik seperti universiti sahaja yg layak pakai. kalau dah pencen, jawatan prof pun hilang. yg boleh dibawa Prof diraja dan prof emiretus....

    ReplyDelete
  8. DUNIA SEMENTARA AKHIRAT KEKAL ABADI

    ReplyDelete
  9. Dulu penyanyi lagu 'saya anak Malaysia' guna singkatan Dr habis semua bising. Sampai Dr jadi dR. Yang ni apasal tak bising. Opss sori ini orang kuantkeris bogel!!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.