Friday, January 30, 2015

Kebergantungan Mahafiraun Dgn Lubang Ekzos

Madu tualang power! Click here

Kesian Mahafiraun.

Sepatutnya diusia sebegtu lanjut, dia tengah sedap2 menggesel tulang belakangnya yg herot itu di tiang-tiang seri surau dan masjid.

Kahkahkahkah!

Tapi apa boleh buat.

Dia yg mempopularkan 'liwat', makanya penghujung usia dihabiskan berpalit dgn lubang ekzos.

Setelah lubang ekzos Azizan, Munawar dan Sukma, kini lubang ekzos Saiful Baukari pun dikatakan ada bau-bau Mahafiraun!

kah kah kah kah kah!!!


Tuesday, January 27, 2015

Telunjuk Lurus, Kelingking Korek Hidung

Madu tualang power! Click here

Gambor semalam.


Cerita hari ini.


Kahkahkah!

Sapa kena ketum, sapa kena pil kuda ni?

Kalau PASMA tak mau berambus, jadi macam 13 Mei ke? Kahkahkah!

Berat dah ni. Stim tak mau tumbang-tumbang. Kah kah kah kah!!!

Purnamaku rabak

Monday, January 26, 2015

Ada 3 Jenis Lubang Di Semenanjung

Madu tualang power! Click here


Dan satu lagi lubang.
Udah makin rabak! kahkahkah!

Kah kah kah kah!

Macam sial. Kan?

Friday, January 23, 2015

Ingat Lagi Si Fairus Org Kuat Anwar Ibrahim di Penang Dulu?

Madu tualang power! Click here

Ini rupa orangnya ketika masih dalam PKR. Masih ada kuman resdung. Kah kah kah!


Ini rupa dia ketika dah jumpa skru auta. Kuman resdung ada lagi tu. Berlubang-lubang pipi.


Kemudian dia jadi labi-labi. Berkulit tebal. Resdung pun makin kurang. Kahkahkah!!


Ini dia rupa orangnya sekarang. Putih bersih. Licin licau. Cantik kulit muka. Kah kah kah kah!
Ptuih!


Moral of the story,

dia dah dapat Dato',
dapat Sri,
dapat Prof,
dapat Dr.

Tak perlu pun bawak K-Y Jelly kehulu kehilir utk mempertahankan diri. Kah kah kah!
Tak perlu pun tertonggeng kehulu tertonggeng kehilir menjaja-dakwa ekzos dah rosak. Berbunyi kuat. Kah kah kah!!!

Kesian. Saiful BauKari dapat apa?
Dapat lebam 2 bijik atas dahi.
KAHKAHKAHKAH!!!! KAHKAHKAH!!!


Thursday, January 22, 2015

Pujukan Sang Dara 3 Kupang

Madu tualang power! Click here


Dek kerana tak sanggup lagi dihimpit bebanan kos sara hidup yg makin meningkat dan ditambah pulak dgn bala nilai ringgit yg merudum, Sang Teruna ingin membunuh diri.

Mana tak bala, satu ringgit Msia cuma sama dgn 2.7 kupang Spore. Kah kah kah kah! Robert Mugabe pun boleh hilang akai.

Mana caranya nak meminang anak orang? Biarkan ku mati sahaja wahai Dara.. biarkan ku pergi dulu bersama lara ini..

Kah kah kah!


Kah ka hka hkah!!!

Tuan-tuan & puan-puan,

sekarang ini org Spore cuma perlu bawak 3 kupang utk membeli nasi lemak marbeles Johor.

Kalau dia bawak 30 dolar, dia boleh dapat lagi baek punya marbeles nasik lemak kacang dua bijik!

Kah kah kah kah kah!!!!

Pecah pala otak Mugabe. Turun sampai 3.7 kupang?
kahkahkahkah! kah kah kah! kahkah!

Wednesday, January 21, 2015

Undi Orang Asli

Madu tualang power! Click here


Aku tak kata dia menang semata-mata kerana undi orang asli.
Cuma aku berani kata, ramai orang asli mengundi dia.

Sudah tentulah dikala bencana, dia kena turun. Dan dia perlu dilihat turun sama. 
Tak kira la darah warna kuning cair atau kuning kunang2.
Letih tak letih belakang kira.
Kalau rasa dah tua, tak larat, letih, berenti.

Jangan ingat orang asli cukup dgn minum air sungai. Makan ubi. Mamah petai berhari-hari.

Kahkahkah!
Dia ingat kerja jadi wakil ni, cukup tahun sebelum persidangan HAMNO nama naik jadi calon.
Kah kah kah! Calon presiden.

Usahkan nak menang, bertanding pun tidak.
Kah kah kah!

Tuesday, January 20, 2015

Berita Maot!

Madu tualang power! Click here


PLKN ditangguh!

PLKN yg selama ini ibarat lubuk penuh duit. Lubuk yg sarat dan sedia dipunggah kontraktor kelas F bumiputera.

Potong rumput. Sapu sampah. Cuci jamban.
Supplier baju, boot, tuala. Supplier jamban.
Penyedia makanan. Penyedia minuman. Penyedia jamban.


Mana nak pergi? 

Ini berita maut. Ini berita mengerikan. Juga merisaukan.
Amat merisaukan.

Pertamanya, teruk sgt dah ke kantung negara kita?
Keduanya, dah jumpa lubuk baru kot?

Lubuk yg lagi kaw-kaw punya makan besar! Kah kah ka hkah!!!


Habis la. Habis la kita. Buah pinggang je la yg tinggal.
Kah kah ka kah!!!

Hapa benda? Kah kah kah kah!!!
Natang ikang mende 'jimat RM400 juta'? 
Kah kah kah!


Sikit2 Lama2 Jadi Bukit, Ooooops... Jadi 'Khir Toyo'

Madu tualang power! Click here


Kisah-kisah tak berapa betul Khir Toyo ini telah lama. 

Maka ramai dah lupa dan malas nak ambik pot. Lagi pun toyol ni dah pun bersara.

Kisah tak berapa betul yg pertama ialah Khir Toyo memiliki banglo bernilai RM24 juta. Kemudian dia kata bukan RM24 juta, 'cuma' RM5 juta.


Kalau ikut kalkulator aku, manusia apa pun di Msia ini kalau kerjanya makan gaji, rumah ratus ribu boleh milik.

Tapi kalau ikut kalkulator HAMNO, duduk rumah ngangkang memboyotkan perut pun boleh beli cincin berpuluh juta, kan? Kah kah kah kah!!!

Tapi kita prasangka baik, mungkin Khir Toyo berjimat cermat gila babi. Pagi makan timun, tengahari makan timun, malam makan timun, subuh berak timun! Sapa tau?

Bini buat part-time direct selling. Anak2 menapak pergi sekolah. 
Hujung minggu Dr Khir buat part-time cabut gigi.
Kah kah ka hkah!!!

Kisah tak berapa betul yg kedua ialah, Khir Toyo main pawang. Kah kah ka hkah!!!

Mesti pawang power, masakan hartanah harga 6 juta dia boleh beli 3 juta. Kah kah kah!!!

Sapa yg hilang akal ni?

Paling best, sebab dia dapat harga murah, ramai orang dengki, so Khir kena penjara setahun. Kah kah kah!!

Tapi haram pintu pagar jel pun dia tak nampak. Kah kah kah kah! (rayuan)

Sekarang ini, peguamnya yg juga merangkap peguam Saiful BauKari, mengatakan ada 'kesilapan' dalam pertuduhan.

'Kesilapan' la pulaaaaak. Kah kah kah kah!!!

Kita mana faham natang ikang mende 'habeas corpus' 'mala fide' 'pro bono' 'subjudice' 'sub rosa' 'sub con' kah kah kah!

Kita semua jadi semakin 'cuntfuse' la. Kah kah kah kah!!!

Friday, January 16, 2015

Baju Kurung Penggelora Nafsu

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah kah!

Tuan-tuan dan puan,

baju kurung yg dipakai ramai itu hanya mempunyai satu butang. Singular. Satu. One.

Ini pengetua lulus darjah 6 ka? Kahkahkah!
Natang ikang mende 'pakai semua butang'? Kah kah kah!

Tapi kita harus memahami takanan seksual yg hebat terpaksa dilawan oleh pengetua tersebut. Kahkahkah!

Juga kita harus mengakui ada bermacam-macam jenis fetish, kahkahkah!
Fetish stokin. Fetish corset. Fetish warna. Fetish bau.

Yg seekor ini fetish baju kurung. Kah kah kah!!!

Tak tahan tengok budak bukan Melayu pakai baju kurung. Cepat-cepat nak masuk bilik air!

Kah kah kah kah!!!!

Thursday, January 15, 2015

JAWI vs K-Pop vs Baju Kurung

Madu tualang power! Click here



Ini soal serius, tidak boleh dipandang remeh.

Ini perbuatan memperolok-olokkan baju orang Melayu. Kah kah kah kah!!! Baju kurung esklusif untuk orang Melayu.

Pebuatan ini juga seolah-olah mempersenda-sendakan baju kurung yg selama ini memelihara kehormatan wanita Melayu.

kah kah kah kah!

NGO Melayu perlu bersatu dalam soal ini.
HAMNO perlu bertindak tegas.
Pawang-pawang, bomoh-bomoh besar Melayu jangan berdiam diri. kah kah kah kah!!!
JAWI pula harus segera mengambil keputusan hendak diapakan budak Nicole ini. Kah kah kah!


Biar kita hilang kampung2 Melayu di Sentul, di Pantai Dalam, di Gombak, di Ampang, tapi jangan sekali-kali orang lain pakai baju kurung kita.

Kah kah kah kah!!!!

Ini lagi haru, langsung tak pakai baju kurung!
kahkahkah!!!

Wednesday, January 14, 2015

Keluar Molot Broheng Ali, Masuk Molot Nik Doh!

Madu tualang power! Click here


Macam-macam dibuat nak menyedapkan hati perut.
Nape? Tak percaye?

Kahkahkahkah!

Jangan kita lupa Si Kitol & Mendeliar yg meroboh Melaka.
Jangan kita lupa 3/4 Msia ini telah di'leggo' Mahafiraun.
Yg sorang ni pun asal dari tongkang yg sama laaa.

Kah kah ka hkah! Nape, tak percaya?
Kalau macam ni, lebih baik masuk molot badak.
Kah kah kah kah!

Tengok, dia punya sengih.. kahkahkah!

Tuesday, January 13, 2015

Berita Saham: Saham Peguam Lubang Ekzos Jatuh Lagi, Saham Husam Musa Melambung-lambung Tinggi.

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah!

Setelah dibasuh, didobi & diclorox oleh Gopal Sri Ram, peguam yg telah cuba bermati-matian mengatakan Mat Nuar merodok lubang ekzos Saiful Baukari, Si Syafie Abdulah itu kantoi lagi.

Kah kah kah!

Tak lah terer sangat. Kan? 
Dgn Husam & the gang pun kantoi.
kah kah kah!

Tak tahu lah dia nak letak dalam lubang ekzos mana pulak dgn cita-citanya untuk menjadi peguam negara.
Kah kah kah kah!
Ptuih!
Khaaaark khaark ptuih! 

Ptuih!


Sila klik Malaysian Insider utk baca berita penuh.

Monday, January 12, 2015

Anwar Ibrahim Kena Belah Kiri, Minah Negro Kena Belah Kanan

Madu tualang power! Click here


Jalan cerita hampir sama.

Kedua-duanya digari, 

kemudian ditinju.
Kena peninju polis.
Polis lepas bebas.

cop punches handcuffed woman

COP BREAKS HANDCUFFED GIRL’S BONES IN EYE SOCKET, WILL NOT FACE ANY CRIMINAL CHARGES

SEATTLE — New raw footage has been released showing a police officer in Seattle punch a woman in the face.

The woman was handcuffed at the time that the officer punched her.

Seattle police released the digital in-car video of a police officer punching a handcuffed woman after she assaulted him.

Now, a prosecutor with King County has stated that the officer will not face any criminal charges.

The incident originally happened on June 22nd.

It was early in the morning and Officer Adley Shepherd was looking into a call about “possible domestic violence.”

When Officer Shepherd arrived, the property owners informed him that it was just a verbal disagreement, and that they did not need his service.

In response, Officer Shepherd responded rudely and sarcastically, according to reports.

Sunday, January 11, 2015

Mat Lutfi Harakah Lawan Tauke

Madu tualang power! Click here


Degil. Tak dengar kata. Melawan.
Disuruh berenti, tak mau berenti.

Nasib baik namanya Ahmad Lutfi. Bukan Anwar Ibrahim.

Kah kah kah kah kah!!!

Kalau namanya Mat Nuar, dah lama lebam biji mata kena tinju.
Dah lama kena telanjang kahkahkah!
Segala bulu, segala lendir dikutip.

Mat Lutfi kena kuatkan semangat. Bulatkan tekad. Kahkahkah!

Habis teruk pun Mat Lutfi kena tuduh wakil jualan pil kuda. Kemudian up sikit jadi ejen Anwarinas, Erdogan kemudian label komunis.

Kalau dia marah dah tak tahan sangat pun, habis kuat "barua! barua! barua!" 
kah kah kah kah kah!!

Saturday, January 10, 2015

Boss Baru 1MDB Beragama Islam?

Madu tualang power! Click here


Molek sgt la kalau dia bergama Islam, kan? 

Tapi oleh kerana Mat Maslan poyo-poyo dgn hidung kembang menyatakan boss baru 1MDB beragama Islam, mari kita tambah lagi dan buat senarai sapa lagi beragama Islam.

Senarai itu amat pjg sebenarnya, tapi memadailah dgn apa yg ada dibawah ini.

1.Taib Mahmud
2. Rais Yatim
3. Rahim Thamby Chik
4.Syahrizat Jalil
5. Khir Toyo
6. Daim Zainudin
7. Idi Amin
8. King Fahd
9. Yasser Arafat
10. Obama?
11. Megat Junid
12. Anak badak
13. Saiful BauKari
14. Azizan bekas drebar Wan Azizah
15. Ummi Hafilda
16. Mahafiraun
17. Bekas tauke todi San Miguel

Kahkahkahkahkahkahkah!!!

So, boss baru IMDB beragama Islam la? KAH KAH KAH KA HKAH!!!

Friday, January 2, 2015

Pesawat Turki Sedia Ambil Anwar Ibrahim

Madu tualang power! Click here


Jet pejuang dua tempat duduk ini diberitakan telah pergi ke Australia atas arahan PM Erdogan.

Dikhabarkan jua betapa Erdogan susah hati Anwar Ibrahim telah kandas di Australia atas sebab tak boleh tukar tarikh tiket penerbangan Mongolia Air yg ditempahnya.

Dalam satu tujuan yg sama, Erdogan juga mengambil peluang ini untuk kasi jeles dan menaikkan darah-darah tinggi ulamak-alamak yg selalu berperasaan jaki yg melampau terhadap Anwar Ibrahim.

Namun Anwar Ibrahim menolak pelawaan Erdogan kerana jet Turki itu bukan macam jet Skyhawk kah kah kah kah!!!! Jet tersebut terlalu laju, takut kalau-kalau terlepas ke LA! Kah kah kah kah!!

Jadi Mat Nuar  pun tunggu lah penerbangan Mongol Air. 

Maka Mat Nuar lambat sampai ke kawasan banjir, beliau tidak secepat Najib yg bingkas tangkas meninggalkan padang golf sehingga Obama pun tak sempat mintak autograf. Kah kah kah kah kah!!!


Dalam temuramahnya bersama PD Beach Resort News, Mat Nuar dipetik sebagi berkata,

"Saya tak boleh la pergi makan pagi di Honolulu, makan tengahari di Indianapolis, dinner di London dan kemudian berak di Hentian Puduraya" 

kah kah kah kah!!!

"kalau saya ada spare kunci stering jet kerajaan, boleh la kot?"

Kah kah kah kah kah kah kah!!!!

Thursday, January 1, 2015

Perkara Bodo Yg Tak Dibuat Orang Ketika Banjir

Madu tualang power! Click here

Orang Kuala Kangsar, Perak dan kawasan2 yg sewaktu dengannya, apabila menyebut 'bodoh', kami sejak turun temurun telah membuang huruf 'h'.

Langkah ini kami ambil untuk memekat dan memadatkan lagi makna 'bodoh'.

'Bodoh' tanpa 'h' lebih tepat, lagi jitu dan tambah menggandakan pedih-panas telinga sesiapa yg mendengar dan yg terkena.

BODO!
BODO!!!

Ambik je lah. BODO!