Monday, November 17, 2014

Kau Punya Pasal Lah Nak Jadi Bapuk

Madu tualang power! Click here

Pertama-tamanya, 

kalau kau dijadikan sebagai jantan dan telah dikurniakan alat jantan yg lengkap, hukumnya haram berpakaian sebagai perempuan.

Begitu juga pompuan, tak boleh pakai macam lelaki.

Haram. Period. Fullstop. Tak ada tapi-tapi topi.


Kalau nak jugak jadi bapuk, kau punya pasal lah. Undang2 Westminter kapir pun dah benarkan nampak gayanya.

Tapi perangai pompuan jadi-jadian kau itu menyusahkan ramai orang;

kau masuk jamban pompuan, kemudian kau kencing berdiri memancut-mancut. Jerit-pekik la bebudak tu. Kah kah kah kah!!!!

Kau try bra itu ini dlm kedai, habis bra koyak rabak. Kah ka hkah kah!!

Kau masuk LRT bukan muka poyo mintak orang bagi tempat duduk. Kah kah ka hkah!!! Padahal baru kejap tadi kau kencing berdiri Kah kah kah kah!!!

Kemudian, apa la menyiksa diri jalan terkepit-kepit. Tak sakit ke batu 2 bijik tu? Kah kah kah!!

Apa-apa pun, kau punya pasal la nak jadi bapuk.

Asalkan kau tak jadi Saiful Baukari sudah lah kah kah kah kah!!!

Asalkan kau tak merodok ekzos sendiri dgn beg plastik merah sudah. Kah kah kah kah!!!

Benda hapa ni? Kah kah kah!!!

I Want To Touch A Hotdog

Madu tualang power! Click here


Rata-ratanya, penggemar burger dan hotdog ialah orang Melayu Islam.

Dah berkurun istilah 'hotdog' digunakan.

Pihak berwajib telah terlepas pandang ni. Ini tak boleh jadi. Kah kah kah kah kah!!!

Ini boleh membawa ke lembah kebinasaan. Kah kah kah kah kah!!


Ini tak boleh jadi. Ini perkara sensitif. Kah kah kah kah!!

Kita cadangkan pihak berwajib tukar kepada 'hotcat' kah kah kah kah!!!!

Sepertimana zina lebih senang disebut sebagai persetubuhan haram. Juga seperti menonggang arak lebih mudah disebut sebagai menonggang 'minuman keras' kah kah kah kah!!!

Kita patut tukar 'hotdog' jadi 'hotcat' kah kah kah!!!


Tapi takkan nak tukar 'hot keras' kot? Kah kah kah kah! 

Ini pokok periuk kera lah! kahkah kah kah


Mari Teka Umur Azmin Ali

Madu tualang power! Click here




Berapa umur Azmin, sapa taw?
Kah kahkha kah kah!!

Azmin ni kalau tak silap, belum cecah 60an lagi.

Orangnya segak. Macam sihatlah.
Orang sihat macam2 boleh makan. Tiada pantang larang, tiada alergik.
Bagi le die ikang apa pong, die bahang. Kah kah kah kah!!!

Kencing manis mungkin tiada kot. Performance tip-top.
Darah tinggi, sakit jantung pun belum sampai kot. Kah ka hkah kah!!!

Tapi, kah kah kah kah!!! 
Azmin dah pandai becakap macam orang2 seniorlah!
Kah kah kah!!

Apa Dah Jadi Dgn Pak Samad?

Madu tualang power! Click here


Pak Samad macam tu lah, dari dulu tak berubah.

Baju putih seluar putih. Rambut putih.

Sembahyang Jumaat di Masjid India.

Pakai capal. Kalau dulu turun naik bas mini sekarang turun naik stesyen LRT.

Ada bahlol bertanya "Apa dah jadi dgn Pak Samad?"

Jawabnya, Pak Samad tak lah jadi makin bahlol macam lu! Kah kah kah kah kah!!!!