Friday, November 7, 2014

Berapa Hari Tuan Aji Tahan?

Madu tualang power! Click here

Tolong sapa2 bagi tau nama penuh ustaz ni.
Kah kah kah kah!

Kalau begitu, 

kerja nak mengguling, membungkus tuan aji, tuang presideng, naib, bendahari, setiausaha, ulamak, ulam, adalah hak ahli PAS la kan?

Kah kah kah kah kah!!!

Apa yg kecoh tak tentu hala dgn PASMA tu kan? kah kah kah!
Hapa benda sampai kata dah berkomplot2 international nak bungkuskan Tuan Aji? kah kah kah
Hapa benda takot tak tentu arah ni? kh kah kah kah

Kalau berani buat referendum la kah kah kah!
Mari kita tgk Tuan Aji tahan berapa hari.
3 hari?!?
KAH KAH KAH KAH KAH!

Ribuan Musafir Menghadiri Perbicaraan Anwar Ibrahim

Madu tualang power! Click here

Sikit pun aku tak heran Mat Nuar jadi imam solat.

Sebabnya, setiap jantan itu memang telah dikurniakan jawatan imam. Boleh mengimamkan ibu/bini/anak2. Kan?

Yg menghairankan, apa ditengok Mat Nuar jadi imam, masuk la saf & join sekali. Kah kah kah kah!!!

Lepas ini entah bila pulak nak berimamkan Mat Nuar kalau dia dike'dalam'kan untuk 5-6 tahun lagi?

Tapi kita kena bersangka baik. Yg tumpang menengok tu musafir dari jauh belaka. Semua dah melalui perjalanan melebihi 2 marhalah. Kah kah kah kah!!!

Tau ke 2 marhalah tu hapa benda? Kalau tak tau pegi masuk jamban, basuh lubang ekzos & cuci muka sekali. Kah kah kah kah!!

Yg 'datang bulan' pun ramai.. kah kah kah kah!!!