Thursday, October 30, 2014

Baru Masuk Kandang, Aji Belum Masuk Jel

Madu tualang power! Click here


Nak sayu hapa ke bendanya?

Itu baru kandang. Bukan kandang orang salah pun. Baru kandang saksi. Kahkahkahkahkah!!!

Belum lagi masuk kandang jeriji 4x4. Belum lagi kena bilik gelap.

Belum kena tahanan tanpa bicara pun. Belum. Tak akan merasa la, jgn risau. Tak akan merasa makan nasik campur kuku macam Mat Sabu lah. Jgn risau.

Tak akan merasa kena tinju, kena arsenik, kena bogel. Jgn risau. 

Nak sayu pala bana hapa? Kah kah kah kah kah. Macam gitu dah sayu. 

Kalau dihantar ke Gaza, tercirit-birit cair ustaz nih. Kah kah kah kah KAH KAH KAHKAH!!!

Nama-nama Penting Kes Anwar Ibrahim Kali Ini

Madu tualang power! Click here



Kes main lubang ekzos ini melibatkan 2 orang Melayu beragama Islam.

Tapi yg tukang belanya, majoriti bukan Melayu. Dulu ada Zol Kolom. Tapi Zol Kolom dah kelam sekarang.

Yg bestnya, pengadil semua Melayu.

Tukang bela majoriti bukan Melayu & bukan beragama Islam. Ada 4 orang daripada kesemua 14 orang itu yg beragama Islam. Sebab namanya berbunyi Islam.

Lathefa Koya dah kompom bukan Melayu. Kah kah kah kah!!!

Pengadil semuanya Melayu beragama Islam. Cuma kali ini tak ada sang hakim bernama pelik, contohnya Arifin Jaka. 

'Jaka' tu Melayu suku mana? Kah kah kah kah!!!

Ralat sikitlah, aku tak ada list barisan tukang tuduh.

Kali ini barisan tukang tuduh yg bermati-matian mengatakan lubang ekzos Saiful Baukari ditarah Anwar Ibrahim itu diketuai oleh seekor keling jadi-jadian. Kejap dia kata dia dari Benua Keling, esok dia kata dia Melayu. 

Kah kah kah!!!